eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPrzerywany sygnał ciągły › Przerywany sygnał ciągły
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!a
    tlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Wójtowicz <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Przerywany sygnał ciągły
    Date: Thu, 09 Apr 2009 23:39:41 +0200
    Organization: Uniwersytet Jagielloński
    Lines: 7
    Message-ID: <grlqg7$5jb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: adpe84.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1239313735 5739 79.185.112.84 (9 Apr 2009 21:48:55
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Apr 2009 21:48:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:227103
    [ ukryj nagłówki ]

    Dzisiaj podniosłem słuchawkę telefonu i zauważyłem, że sygnał ciągły
    jest przerywany. Nie przypominam sobie, żebym aktywował jakąś specjalną
    usługę, zresztą zadzwoniłem na blulajn 9393, a oni potwierdzili, że nie
    mam żadnych specjalnych usług aktywowanych na linii.

    Czy ktoś mógłby mi poradzić, jak mogę sprawdzić, co dokładnie dzieje się
    z moją linią? Moja centrala to chyba S-12: 041 36 10 xxx

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: