  • 1. Data: 2010-07-12 15:50:29
    Temat: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Prawdopodobnie niedlugo bede zmienial samochod, obecnie mam klimatronik
    i... podoba mi sie :) Bede kupowal prawdopodobnie nowy samochod i
    neistety czasem jest tak ze opcja klimatronika nie jest dostepna nawet
    za doplata przy jakims pakiecie czy konkretnej wersii wyposazenia.

    W zwiazku z tym mam pytanie do tych co sie uwstecznili :)
    (klimatronik->manualna) jak i do tych co mieli doczynienia tylko z
    manualna, czy to jest jakas duza niedogodnosc i czesto trzeba gmerac
    przy sile nadmuchu/miejscu nadmuchu/mocy schladzania? Boje sie ze co
    chwila bedzie albo za zimo albo za cieplo i trzeba bedzie manipulowac
    bez przerwy.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-07-12 15:54:18
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-07-12 15:50, Konrad L pisze:

> [...]
    > przy sile nadmuchu/miejscu nadmuchu/mocy schladzania? Boje sie ze co
    > chwila bedzie albo za zimo albo za cieplo i trzeba bedzie manipulowac

    Mialem manuala, teraz mam klimatronik - w zasadzie przy takiej pogodzie
    jedno i drugie caly czas musi dmuchac zimnym chyba, ze masz super
    atermiczne szyby :)
    Przy troche nizszej temperaturze bywaly momenty, ze wylaczalem na
    "troche" manuala bo sie robilo za zimno - ew mozna do minimum zmniejszyc
    nawiew.
    O tym, ze przy wlaczonym manualu w 90 konnym silniku praktycznie nie da
    sie jechac to w ogole nie bede wspominal :)

    --
    jarek

  • 3. Data: 2010-07-12 15:55:20
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad L" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    albo za zimo
    > albo za cieplo i trzeba bedzie manipulowac bez przerwy.

    Gdy już dojdziesz do porozumienia ze swoim autem, to nawet tak często nie trzeba
    manipulować, ale
    jednak trzeba - szczególnie kierunkami nawiewów ;]

  • 4. Data: 2010-07-12 15:58:11
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    > Gdy już dojdziesz do porozumienia ze swoim autem, to nawet tak często nie trzeba
    manipulować, ale
    > jednak trzeba - szczególnie kierunkami nawiewów ;]

    Klimatronic tez ma swoje wady.
    U mnie przy chlodzeniu przelacza sie automatycznie na nawiew przedni
    (nie szyba, nie nogi) co czasami nie zdaje egzaminu.
    A ja chcialbym na nogi lub na szybe:)

    Mozna recznie sobie przelaczyc.
    Na atomacie reguluje obiegiem, sila nawiewu.
    Na manualu tylko sila nawiewu.

  • 5. Data: 2010-07-12 16:05:29
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i1f6qa$beo$...@a...ceti.pl...

> [...]
    > O tym, ze przy wlaczonym manualu w 90 konnym silniku praktycznie nie da
    > sie jechac to w ogole nie bede wspominal :)

    Eeee tam gadasz, jak u mnie jest 69KM i jest klima.... i jakos jezdzi ;P

    PZDr
    Adam

  • 6. Data: 2010-07-12 16:20:03
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 15:54:18 +0200, Jarek Pudelko napisał(a):

    > O tym, ze przy wlaczonym manualu w 90 konnym silniku praktycznie nie da
    > sie jechac to w ogole nie bede wspominal :)

    A jaki to samochód, że 90 koni sprawia trudności z poruszaniem ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 7. Data: 2010-07-12 16:29:14
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    huri_khan pisze:
    > A jaki to samochód, że 90 koni sprawia trudności z poruszaniem ?

    jelcz z naczepą :)? śmieszą mnie takie opinie, że się nie da jechać jak
    klima włączona. Ja jeździłem parę dni saxo z klimą silnik diesel ok 55KM
    ma i jakoś dawałem radę bez najmniejszego problemu.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-07-12 16:34:46
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 12 lip 2010 o 16:29 GMT, krzysiek82 napisał(a):

    > jelcz z naczepą :)? śmieszą mnie takie opinie, że się nie da jechać jak
    > klima włączona. Ja jeździłem parę dni saxo z klimą silnik diesel ok 55KM
    > ma i jakoś dawałem radę bez najmniejszego problemu.

    Dac sie da, tylko czuc zauwazalny spadek mocy

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 9. Data: 2010-07-12 16:41:14
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > A jaki to samochód, że 90 koni sprawia trudności z poruszaniem ?

    escort 1.8l 16v 115ps
    z klima tragedia

    teraz astra II
    2.0l 16V
    z klimą tragedia
    nie da się wyprzedzac, dopiero na 4-5tys obrotow jedzie

    oba manuala maja
    nastepne atuo przez kime ze tak zmula chce kupic 3.0l

    i teraz mnie zaciekawil temat czy to kwestia
    manulanej klimy t ylko ta zmuła?

  • 10. Data: 2010-07-12 16:44:03
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Brzezi pisze:
    > Dac sie da, tylko czuc zauwazalny spadek mocy

    To ja nie wiem, czy punto, czy saab, czy saxo nie czuje żadnej różnicy.
    Ale wszystkie to diesle.

    --
    krzysiek82