  • 1. Data: 2010-07-12 15:32:15
    Temat: Skuteczność klimatyzacji
    Od: Michał <m...@o...pl>

    Witam

    Jak Wam działa klimatyzacja, wiadomo że zimne musi lecieć ale np w
    takiej temperaturze jak dziś poand 30 st. czy na klimie automatycznej
    powinna wyłączać się czasem sprężarka czy może chodzić cały czas?
    Chodzi o ustawienie temperatury np na 24 st. auto czarne i chodzi cały czas.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-07-12 15:46:48
    Temat: Re: Skuteczność klimatyzacji
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Michał napisa:

> [...]
    > automatycznej powinna wyłączać się czasem sprężarka czy może
    > chodzić cały czas? Chodzi o ustawienie temperatury np na 24 st.

    30 stopni to już słuszna temperatura -- niewiele pozostawia
    wolnego sprężarce. U mnie takie same parametry (no, ja
    podkręcam na 26 - w sensie zawsze 3-4 stopnie różnicy),
    i w zasadzie chodzi non-stop.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl

  • 3. Data: 2010-07-12 16:21:13
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > 30 stopni to już słuszna temperatura -- niewiele pozostawia
    > wolnego sprężarce. U mnie takie same parametry (no, ja
    > podkręcam na 26 - w sensie zawsze 3-4 stopnie różnicy),
    > i w zasadzie chodzi non-stop.

    a jakie auto? Czy w jakimś aucie potrafi się wyłączać i włączać w takiej
    temperaturze?

    Aha chodzi o jazdę po mieście.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-07-12 17:23:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michał" <m...@o...pl> wrote in message

    > a jakie auto? Czy w jakimś aucie potrafi się wyłączać
    > i włączać w takiej temperaturze?
    >
    > Aha chodzi o jazdę po mieście.

    A skąd masz pogląd że powinna się wyłączać?
    Niektóre systemy są tak zrobione że zmienia się wydajnosć
    klimy (regulacja na zaworze) ale sprężarka się nie wyłącza.
    Generalnie nie chcesz aby sie wylączała bo wtedy momentalnie
    wilgotne powietrze wchodzi Ci do auta i robi się nieprzyjemnie.

  • 5. Data: 2010-07-12 18:15:11
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-12, Pszemol <P...@P...com> wrote:

> [...]
    > Generalnie nie chcesz aby sie wylączała bo wtedy momentalnie
    > wilgotne powietrze wchodzi Ci do auta i robi się nieprzyjemnie.

    Generalnie to ciągłość pracy sprężarki ma się nijak do ciągłości pracy
    klimy.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 6. Data: 2010-07-12 19:01:47
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 15:32:15 +0200, Michał napisał(a):

    > Witam

    Hej

> [...]
    > powinna wyłączać się czasem sprężarka czy może chodzić cały czas?
    > Chodzi o ustawienie temperatury np na 24 st. auto czarne i chodzi cały czas.

    Ale czemu Cię to frapuje?
    Ja też mam czarne auto - klimatyzacja ustawiona na konkretną temp.,
    działa sobie w trybie automatycznym i tyle. Reszta należy do elektroniki
    - ja pilnuję tylko okresowych przeglądów/wymian filterka i tyle. Auto ma
    już kilka lat, a cały system działą zupełnie sprawnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 7. Data: 2010-07-13 00:06:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Michał pisze:
> [...]
    > powinna wyłączać się czasem sprężarka czy może chodzić cały czas?
    > Chodzi o ustawienie temperatury np na 24 st. auto czarne i chodzi cały

    U mnie przy ustawieniu 21stC AUTO przy 32-35stC na zewnatrz sprezarka
    chodzi w zasadzie nonstop.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 8. Data: 2010-07-13 08:30:08
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > a jakie auto? Czy w jakimś aucie potrafi się wyłączać i włączać w takiej
    > temperaturze?
    >
    > Aha chodzi o jazdę po mieście.

    Tak, we wroclawskich korkach subarowska (12-letni Forester S-turbo)
    bez problemu. Szczegolnie po tym, jak w zeszlym roku wymienilem
    stwardniale o-ringi na osuszaczu i sprezarce i teraz ani grama
    czynnika nie ucieka ;)
    --
    Olleo

  • 9. Data: 2010-07-13 08:55:21
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Michał napisa:

    > a jakie auto?

    Mazda 6 GG

    > Czy w jakimś aucie potrafi się wyłączać
    > i włączać w takiej temperaturze?

    Kwestia instalacji. U mnie sprężarka
    działa tylko w tybie on/off.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl

  • 10. Data: 2010-07-13 16:21:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 00:06:26 +0200, DoQ napisał(a):

    > U mnie przy ustawieniu 21stC AUTO przy 32-35stC na zewnatrz sprezarka
    > chodzi w zasadzie nonstop.

    A sam nie masz non-stop przeziębienia?

    Ja przy takiej temperaturze ustawiam na 27-28C...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl