  • 11. Data: 2017-02-12 10:44:59
    Temat: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2017 o 10:01, Budzik pisze:

    > Ano własnie, tez nie mam nic przeciw ale nie rozumiem tego dlaczego u nas
    > 0,2, dlaczego jak tylko z jazdy powyzej 0,2 zrobili przestepstwo to policja
    > rzucila sie na rowerzystów w imie reperowania statystyk etc.

    Dlatego, że statystyki się same nie wyrobią - a czemu akurat "pijacy".
    No tak historycznie wyszło - kiedś nikt togo poważnie nie traktował,
    więc zapisali jak zapisali (pamiętam, ze w dawnych czasach na usenecie
    ktoś napisał, że chyba sobie nie myślę, że policja nie ma lepszych
    rzeczy do roboty niż ściganie rowerzystów po piwku - wtedy nikomu się to
    w głowie nie mieściło). I co minęły dwie dekady i wszystkim od tej
    wolności odpierdoliło;)

    > No i jeszcze jedno ale - takie przesiewowe badania nie moga powodować
    > korków - zatrzymać się na minute to nie problem, ale jak nie wyrabiaja sie
    > z iloscia samochodów i robi sie korek to na to sie nie zgadzam.

    Zwykle nie robią - jak się wyrabiają, to zganiają wszystkich, jak nie to
    następnego jak poprzedni odjeżdza - nigdy nie czekałem dłużej niż
    minutę, zwykle od ręki obsługują. Raz wpadli na pomysł zrobienia na A2
    na nieużywanych bramkach, ale im to na szczęście przeszło.

    > A przedstawić rzeczywiscie panowie by sie mogli - ze zwykłej kultury
    > osobistej...

    Zwykle się przedstawiają i są kulturalni, tylko raz się nie
    przedstawili, ale to prewencja była. Jak wszła zielona lampka, to sobie
    swobonie pogadaliśmy i okazało się, że ci akurat mieli powód -
    przejechałem przez skrzyżowanie 20@50 i rzeczyuwiście nikt normalny tego
    tak nie robi. To czego nie wiedzieli, to staruszka przechodząca przez
    jezdnię. Ale w sumie mieli plus - widzieli coś podejrzanego, to
    zareagowali. Więcej w tym sensu niż w polowaniu na zerodwójkowców w
    poniedziałek rano.

    Shrek

  • 12. Data: 2017-02-12 11:08:43
    Od: "Fredkow" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Crimi" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ======================
    > Bardzo dobrze zrobiłeś,
    > jakby padło na mnie też bym robił misiowi kłopoty.

    Nie ty jemu,tylko on tobie zrobi kłopoty.
    Policja ma to przećwiczone.
    Od czasu do czasu spotykają głupków.
    Takiego biorą na komisariat, wyznaczają najgłupszego
    policjanta i głupek z głupkiem rozmawia.

  • 13. Data: 2017-02-12 12:32:05
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 12.02.2017 o 08:47, Shrek pisze:

    > Problem w tym, że się nie umawaiał.
    >
    > Ja w kwestii rutynowych kontroli mam mieszane zdanie. Generalnie jestem
    > za, jeśli będzie jak w Europie - 0,5 promila. Jak jest 0,2 to uważam to
    > za represję ze strony okupanta.

    to ja powtórze to co zawsze. ja spoko przejadę przez miasto 90 na
    godzinę. Tomasz Pyra napewno szybciej. znam gościa który całkiem
    stabilnie działa jak ma grubo powyżej promila. ale zgadzając się na
    podwyższenie dozwolonych poziomów, DAJEMY to samo prawo, ludziom o
    zdecydowanie niższej kulturze osobistej i zdecydowanie niższej
    inteligencji. Czy wolałbyś powierzyć los swoich dzieci na tylnym
    siedzeniu, kierowcy z IQ=70, jednym promilem i jadącemu do 90 km/h czy
    temu samemu ale z zero promili i grzeczniutko 50?.

    Gówniani prawnicy uświadomili kierowców, że można do sądu iść z płaczem
    że jak mam auto rozbite to do pracy chcę zastępczym, że taka mi się
    krzywda stała. który z nas tak jęczał? nikt? jeden dwóch? Ale w
    społeczeństwie takich cebulaków było dość dużo, więc teraz solidarnie
    się na wyższe składki zrzucamy. Takie są efekty działania według
    schematów przedstawionych przez wątkotwórce
    ToMasz

  • 14. Data: 2017-02-12 13:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > rzeczy do roboty niż ściganie rowerzystów po piwku - wtedy nikomu się
    > to w głowie nie mieściło). I co minęły dwie dekady i wszystkim od tej

    Stwierdzenie "nie rozumiem" było tylko figurą retoryczną.
    Rozumiem, po prostu mi się to nie podoba i swiadczy to bardzo zle o
    wiarygodnosci osób które tak postepują.

> [...]
    > minutę, zwykle od ręki obsługują. Raz wpadli na pomysł zrobienia na A2
    > na nieużywanych bramkach, ale im to na szczęście przeszło.

    Róznie bywa.
    W ciagu ostatnich dwóch lat dmuchałem chyba z 3 razy, z czego raz bez
    korka, raz przed zamknietymi rogatkami wiec tez bez korka a trzeci raz
    niestety zrobili bajzel.

> [...]
    > przez jezdnię. Ale w sumie mieli plus - widzieli coś podejrzanego, to
    > zareagowali. Więcej w tym sensu niż w polowaniu na zerodwójkowców w

    Ja im braku kultury w rozmowie nie zarzucam, rzeczywiście jest całkiem ok,
    ale z tym przedstawianiem to bywa róznie.
    Tak jakby sami nie traktowali tego jako pełnej interwencji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 15. Data: 2017-02-12 13:21:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

> [...]
    > siedzeniu, kierowcy z IQ=70, jednym promilem i jadącemu do 90 km/h czy
    > temu samemu ale z zero promili i grzeczniutko 50?.

    Ale kto pisał o promilu?
    Bo zgubiłem się...

    Chodzi własnie o to, zeby takich promilowców skutecznie łapać.
    A nie tak jak teraz, ze patrol łapie takiego co ma 0,2, ktory nic złego nie
    robi, nikomu nie przeszkadza, jedzie bezpiecznie etc.
    łapie go i ma pol dnia z głowy bo musi papierki obrobić, auto zabezpieczyc
    etc.
    A w tym czasie taki patrol mogłby przebadac 100 innych kierowców i złapać
    takiego ktory jest rzeczywiście pijany i rzeczywiście powoduje
    zagrozenie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 16. Data: 2017-02-12 13:46:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2017 o 13:00, Budzik pisze:

    > Ja im braku kultury w rozmowie nie zarzucam, rzeczywiście jest całkiem ok,
    > ale z tym przedstawianiem to bywa róznie.

    Mi się raz na pewnie kilkanaście razy nie przedstawili.

    > Tak jakby sami nie traktowali tego jako pełnej interwencji.

    Bo i to żadna interwencja.

    Shrek

  • 17. Data: 2017-02-12 13:51:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2017 o 12:32, ToMasz pisze:

    > to ja powtórze to co zawsze. ja spoko przejadę przez miasto 90 na
    > godzinę.

    <cut>

    To ja też to co zawsze - w cywilizowanej części naszej białej
    cywilizacji jest pół promila albo więcej. Zero-dwa czy zero-zero, jest
    charakterystyczne głównie dla byłych demoludów.

    Shrek

  • 18. Data: 2017-02-12 14:41:26
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > Nie o to mi chodzi. Jak sie umowisz to jestes za tym zeby strony dotrzymaly umowy?

    Ale napisz pełnym zdaniem o co ci chodzi albo przestań zawracać mi dupę.
    Bo ja się nie piszę do odgrywania roli w dialogu, który ułożyłeś sobie
    już w główce. Napisz sobie go sam, z podziałem na osoby i nie marnuj mi
    czasu.

    Albo jesteś poważny, albo nie.

  • 19. Data: 2017-02-12 15:46:16
    Od: LinFanQri <x...@g...com>

> [...]

    > się na wyższe składki zrzucamy. Takie są efekty działania według
    > schematów przedstawionych przez wątkotwórce

    Dzisiaj mamy tyleeeeee wolności, że nie wiemy co z nią zrobić. Po mału
    obserwuję, że odpierdala wszystkim po kolei.

    Ten nie dmuchnie bo się naczytał w internecie, że nie mogą nas gnoić to
    on nie będzie dmuchał. Uwielbiam takich jełopów co chyba przez życie idą
    lekką stopą i wymyślają sobie problemy. Na takich to powinna być jakaś
    specjalna procedura... nie wiem, ściągamy ITD i niech mu przepierdolą
    auto wzdłuż i wszerz albo niech sprawdzają rutynowo 1h czy aby telefon
    nie jest kradziony... ja pierdole.

    Dziś jeden 'pod-ludź' to już pobił chyba wszystkich. Ja stałem grzecznie
    w kolejce do kompresora a on, że był w ruchu to mnie wyprzedził. Szczena
    mi opadła... cieszył się jakby "3" w totka wygrał. Co się dzieje z tym
    narodem do kurwy nędzy...

  • 20. Data: 2017-02-12 16:28:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ToMasz,

    Sunday, February 12, 2017, 12:32:05 PM, you wrote:

> [...]
    > siedzeniu, kierowcy z IQ=70, jednym promilem i jadącemu do 90 km/h czy
    > temu samemu ale z zero promili i grzeczniutko 50?.

    Sorry, nie tędy droga. Miałem okazję poznać kilku kierowców dużych
    samochodów. Głąby straszne. Ale zawrócą TIRem z długa naczepą tam,
    gdzie ja się bym zesrał osobówką z małą przyczepką kempingową.

    Miliony kilometrów bez obcierki nawet. Ja coś nawywijam średnio co 50
    kkm. I co mi po IQ i tym, że nie tykam alkoholu już od ponad 35 lat?
    Wystarczy dekoncentracja i załatwione.

    [...]

    --
    Best regards,