  • 391. Data: 2012-06-19 11:53:38
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 09:13:12 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Ty tak na poważnie piszesz że w normalnej firmie korzystałbyś z WiFi na
    > routerze dostępowym? ;-)

    W normalnej MAŁEJ firmie - bardzo często. Są nawet całkiem poważne zabawki
    które to umożliwiają.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 392. Data: 2012-06-19 12:38:01
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-19, o godz. 10:53:38
    Waldek Godel <n...@y...org> napisał(a):

    > W normalnej MAŁEJ firmie - bardzo często. Są nawet całkiem poważne
    > zabawki które to umożliwiają.

    Zdaję sobie sprawę jak wygląda rynek SOHO. Niemniej nawet tu bym tego
    nie robił - zwłaszcza że zwykle taka firma nie ma nikogo kto by te
    poważne zabawki wybrał i odpowiednio skonfigurował.

    Zdrówko

  • 393. Data: 2012-06-19 12:40:49
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 12:38:01 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Zdaję sobie sprawę jak wygląda rynek SOHO. Niemniej nawet tu bym tego
    > nie robił - zwłaszcza że zwykle taka firma nie ma nikogo kto by te
    > poważne zabawki wybrał i odpowiednio skonfigurował.

    A co takiego skomplikowanego jest w konfiguracji takiego np. Drayteka?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

  • 394. Data: 2012-06-19 13:35:12
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-19, o godz. 11:40:49
    Waldek Godel <n...@y...org> napisał(a):

    > A co takiego skomplikowanego jest w konfiguracji takiego np. Drayteka?

    To co w innych - tzeba mieć o tym pewne pojęcie żeby zrobić to
    bezpiecznie. To że coś ma łatwy interfejs nie powoduje że na
    fabrycznych ustawieniach nie będzie to dziura dająca dostęp do sieci.
    Niestety już tyle razy zdarzyło mi ratować potem dane by być na to
    wyczulonym. Jak w każdej dziedzinie - pewna podstawowa wiedza jest
    potrzebna by to zrobić z głową.

    Zdrówko

  • 395. Data: 2012-06-19 13:51:04
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 13:35:12 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> [...]
    > Niestety już tyle razy zdarzyło mi ratować potem dane by być na to
    > wyczulonym. Jak w każdej dziedzinie - pewna podstawowa wiedza jest

    Jakaż to jest wielka dziura dająca dostęp do sieci? I skąd? I komu?
    Masz na myśli, że domyślnie nie jest włączone żadne szyfrowanie i to miały
    by być takie wielkie mecyje w temacie "security"?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "i zrozumiesz iz BT to takie chodzenie pieszo na drugi koniec miasta po

  • 396. Data: 2012-06-19 23:10:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 09:13:12 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Ty tak na poważnie piszesz że w normalnej firmie korzystałbyś z WiFi na
    > routerze dostępowym? ;-)

    Tak, a w czym problem ?

    J.

  • 397. Data: 2012-06-20 00:51:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jacek Osiecki

    > Jesteś. Dla przeciętnego użyszkodnika wymiana dysku w pececie to coś na
    > miarę wymiany oleju w samochodzie, a taki geek który potrafi rozebrać
    > laptopa i lutować coś na płycie to brzmi jak jakiś stary mechanik który
    > gada coś o ustawieniu kąta wyprzedzenia zapłonu :)

    Lutować na płycie nie umiem. ;)

  • 398. Data: 2012-06-20 08:37:01
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 22:51:25 +0000 (UTC), to napisał(a):
    > begin Jacek Osiecki
    > Lutować na płycie nie umiem. ;)

    No to jak piszesz o wymianie karty graficznej to chyba o jakichś klonkierach
    typu "desktop replacement". Zresztą, rozkręcenie noteboka i ponowne
    poskładanie tak by nie zostały żadne części wystarcza by przeciętny user
    nabrał szacunku ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 399. Data: 2012-06-20 23:42:27
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jacek Osiecki

    > No to jak piszesz o wymianie karty graficznej to chyba o jakichś
    > klonkierach typu "desktop replacement".

    Tylko takich używam, do noszenia mam netbooka 10". Zresztą jeśli karta
    jest przylutowana, to przecież jej samej nie wymienisz, bo skąd ją
    weźmiesz luzem? I tak trzeba wtedy kupić całą płytę główną. No, niby
    można "uszkodzoną" i liczyć, że uszkodzona nie jest akurat grafika...