  • 1. Data: 2016-06-20 18:25:21
    Temat: Przewód wspomagania - dorobienie
    Od: Skolmi <k...@g...com>

    Cieknie mi przewód niskiego ciśnienia - powrotny (z maglownicy do zbiorniczka).
    Uszkodzenie w połowie długości, a nie przy połączeniach. Nowy (najwyraźniej sprzedają
    w komplecie ze zbiorniczkiem) to ~500PLN. Czy takie coś zakłady dorabiające przewody
    hydrauliczne są w stanie naprawić (wyciąć fragment uszkodzony, wstawić nowy
    fragment), czy też nie warto się w to bawić?

  • 2. Data: 2016-06-20 18:52:32
    Temat: Re: Przewód wspomagania - dorobienie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Skolmi pisze tak:

> [...]
    > przewody hydrauliczne są w stanie naprawić (wyciąć fragment
    > uszkodzony, wstawić nowy fragment), czy też nie warto się w to

    W zbiorniczku nie ma jakiegoś ogromnego ciśnienia to można
    spróbować rozciąć przewód i wstawić rurkę miedzianą.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-06-20 21:02:41
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 18:25:23 UTC+2 użytkownik Skolmi napisał:
> [...]
    hydrauliczne są w stanie naprawić (wyciąć fragment uszkodzony, wstawić nowy
    fragment), czy też nie warto się w to bawić?

    może pomoże:
    wpisz w googla zakuwanie węży hydraulicznych w twojej okolicy.