  • 11. Data: 2010-10-18 10:04:17
    Temat: Re: Przewody rozruchowe
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-18, MM <k...@g...pl> wrote:

    > Drogo, za 40zł można kupić na stacji paliw, i też krokodylki są solidne.

    A o jakim przekroju przewodów?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 12. Data: 2010-10-18 10:05:52
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 18-10-2010 o 10:00:44 Lisciasty <l...@p...pl> napisał(a):

    > Ta i przewodziki o przekroju 1mm2

    1,5 miały

    W hipermarkecie nie jest tanio jak się wydaje.

    Oleje są droższe niż na stacji, kiedyś szukałem na dolewkę to wiem jak to
    wygląda.

  • 13. Data: 2010-10-18 10:08:54
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > w Carrefour'ze właśnie można kupić kabelki z mocnymi
    > krokodylkami połączonymi całkiem sporą ilością miedzi za
    > jedyne 64pln.
    > Producent się chwali, że mają 16mm2 i 400A.

    A sprawdziłeś w jaki sposób rzeczony kabel łączy się z
    krokodylkiem? Bo w 90% kabli jakie miałem okazję kiedyś użyć
    właśnie to miejsce było newralgiczne (czyt. zaczynało się
    fajczyć).

  • 14. Data: 2010-10-18 10:29:06
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-18, MM <k...@g...pl> wrote:

    > 1,5 miały

    LOL.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 15. Data: 2010-10-18 10:30:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-18, Robert_J <d...@o...pl> wrote:

    > A sprawdziłeś w jaki sposób rzeczony kabel łączy się z
    > krokodylkiem?

    Zaciśnięte na 2cm. Czy wystarczająco mocno to oczywiście nie wiem.

    > Bo w 90% kabli jakie miałem okazję kiedyś użyć
    > właśnie to miejsce było newralgiczne (czyt. zaczynało się
    > fajczyć).

    Jeśli będę miał okazję użyć to zwrócę uwagę.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2010-10-18 10:43:40
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > krokodylkami połączonymi całkiem sporą ilością miedzi za jedyne 64pln.
    > Producent się chwali, że mają 16mm2 i 400A.

    przekrój przewodów to jedno,
    pewnie o tym wiesz ale warto przypomnieć o jednym,
    po podłączeniu drugiego aku/samochodu warto poczekać kilka minut, żeby się
    ten drugi akumulator podładował, wówczas odpalanie stanowi znacznie mniejszy
    problem niż od razu po podłączeniu,

    brat

  • 17. Data: 2010-10-18 10:45:26
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Zaciśnięte na 2cm. Czy wystarczająco mocno to oczywiście nie wiem.

    Zawsze można to jeszcze przelutować, cyną/mosiądzem, wtedy już będzie
    pełnia szczęścia ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 18. Data: 2010-10-18 10:50:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w
    > pewnie o tym wiesz ale warto przypomnieć o jednym,
    > po podłączeniu drugiego aku/samochodu warto poczekać kilka minut,
    > żeby się

    Przy 16mm nie ma potrzeby :-P

    > ten drugi akumulator podładował, wówczas odpalanie stanowi
    > znacznie mniejszy problem niż od razu po podłączeniu,

    I tak pobor pradu jest mniejszy niz przy rozruchu wlasnego silnika,
    wiec w czym problem ?

    J.

  • 19. Data: 2010-10-18 10:53:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-18, bratPit[pr] <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > ten drugi akumulator podładował, wówczas odpalanie stanowi znacznie mniejszy

    IMO *trzeba* poczekać.

    Pzdr,
    KRzysiek Kiełczewski

  • 20. Data: 2010-10-18 11:16:13
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-10-18 09:52, MM pisze:

    > Drogo, za 40zł można kupić na stacji paliw, i też krokodylki są solidne.

    Jakbyś mógł podać na której stacji dostanę 16mm2 taniej niż za 64pln,
    to by mi się taka informacja bardzo przydała, serio.