  • 41. Data: 2024-03-27 22:31:56
    Temat: Re: Przy okazji obwodnicy Zamościa
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.03.2024 o 22:27, Shrek pisze:

    > "kielnia" nie obowiazuje przy działającej sygnalizacji. Ale czemu
    > piszesz to pod moją wiadomością?

    Bo się do niej odniosłeś, chorym argumentem cytat:

    "Hmmm. A jak masz zielone i znak ustąp pierwszeństwa, to stoisz i
    ustępujesz tym co mają czerwone? "

    Tego pytania nie powinno w ogóle być przy sygnalizacji :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 42. Data: 2024-03-28 06:01:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo się do niej odniosłeś, chorym argumentem cytat:
    >
    > "Hmmm. A jak masz zielone i znak ustąp pierwszeństwa, to stoisz i
    > ustępujesz tym co mają czerwone? "

    A widzisz tam znak zapytania i kontekst w jakim to pytanie było zadane?

    > Tego pytania nie powinno w ogóle być przy sygnalizacji :)

    Zgadzam się.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!