  • 41. Data: 2014-03-13 23:40:55
    Temat: Re: Przyciemniane boczne szyby.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > chcesz powiedzieć, ze przez przednią szybe widzisz co się dzieje z boku
    > samochodu?

    Zawsze staję na samym środku skrzyżowania i spokojnie rozglądam się na boki

  • 42. Data: 2014-03-13 23:44:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    obracając samochodem w miejscu?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2014-03-13 23:48:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Thursday, March 13, 2014, 11:44:13 PM, you wrote:

    [...]

    > obracając samochodem w miejscu?

    Może starczy już tego trollingu, panowie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 44. Data: 2014-03-14 00:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek j...@g...pl ...

    > Mnie jakoś nie przeszkadza. Dysponujesz może wynikami wiarygodnych
    > badń na temat jak to folia przeszkadza w jeździe? Jesli tak, to
    > przedstaw je, inaczej EOT.

    Ale ja tylko reagowałem na Twój argument pt:
    "Przecież prowadzisz patrząc przez przednią, nieoklejoną szybę. No, chyba
    że masz swoje obyczaje i patrzysz przez boczne."
    To nie ty to pisałes? A moze to nie był argument na serio tylko takie sobie
    pisanie?

  • 45. Data: 2014-03-14 00:30:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A tego to nie znam. Co masz na mysli?

    To po bokach

  • 46. Data: 2014-03-14 02:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > To po bokach

    Twoich?

  • 47. Data: 2014-03-14 19:24:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > obracając samochodem w miejscu?

    Nie, na fotelu się kręcę

  • 48. Data: 2014-03-14 19:25:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Twoich?

    Psich

  • 49. Data: 2014-03-17 09:37:09
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > okularach przeciwsłonecznych o stopniowanym przyciemnieniu. Jak coś
    > nadjeżdża, wystarczy lekko pochylic głowę.

    A jak wjedzasz na rondo czyli skrzyżowanie o ruchu okrężnym to też patrzysz tylko w
    przednią czy starasz się nie wjezdzać na takie co nie da się ogarnąć tylko przednią
    szybą? :-))

    J.