  • 1. Data: 2014-03-11 12:40:46
    Temat: Maciej Babraj sklepkierowcy.pl (nawigacje, cb, etc) - ostrzeżenie.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Krótkie ostrzeżenie. Na opineo sypią się negatywy aktualnie.

    sklepkierowcy.pl Maciej Babraj Myślenice.
    Na CEIDG DG zawieszona od 3 marca.

    Gdyby ktoś miał kaprys coś tam kupować - aktualnie odradzam. 1
    000 PLN poszło w krzaki. Uprzedzając - kupowałem tam
    kilkukrotnie przez co z rozbiegu nie sprawdziłem akt. opinii
    jadąc na własnej "wyrobionej" dotychczasowo.

    Żałuję, że w CEIDG nie podał adresu domowego, bo na dniach będę
    przejeżdżał ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90