  • 1. Data: 2016-11-26 14:58:01
    Temat: Przyciski navi w rozsądnej cenie...
    Od: Marek <f...@f...com>

    Szukam czegoś takiego:

    http://www.tme.eu/pl/details/mec9500303/klawiatury/m
    ec/9500303/

    ale w rozsądnej cenie. Czy taka klawiatura ma jakąś inną fachową
    nazwę niż "navi"?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-11-26 18:39:41
    Temat: Re: Przyciski navi w rozsądnej cenie...
    Od: cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 26/11/2016 13:58, Marek wrote:
> [...]
    ec/9500303/

    > ale w rozsądnej cenie. Czy taka klawiatura ma jakąś inną fachową nazwę

    ogólanie szukał bym pod 'keypad' ale wtedy wiadomo znajdziesz wszystko...
    Jak po taniości to moze jakies membranowe?

    http://www.ebay.com/itm/122063239362

    Farnell ma swoje pod "navigation switch'

    http://uk.farnell.com/multidirection-navigation-swit
    ches/prl/results

    tu masz z 'Jogiem'
    http://uk.farnell.com/c-k-components/tsw-a-3n-c-lfs/
    switch-jog-select-3-funtions/dp/1908267

    c.

  • 3. Data: 2016-11-28 09:58:19
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    -- Wiadomość oryginalna (wysłana 26.11.2016 14:58) --
> [...]
    ec/9500303/

    > ale w rozsądnej cenie. Czy taka klawiatura ma jakąś inną fachową nazwę

    Lata temu (2009 rok) kupowałem w TME tę klawiaturkę w elementach
    - 5 klawiszy i 5 przełączników. Tylko płytkę trzeba było zrobić.
    Klawisze były po jakieś 2 zł, przełączniki po 5. Teraz znalazłem
    bez problemu klawisze, ale nie widzę przełączników - może warto
    do TME zadzwonić i zapytać, czy są kupowalne, może jakiś symbol
    zmienili?

    Pozdrowienia,
    MKi