  • 11. Data: 2020-12-31 14:23:38
    Temat: Re: Przyjmę/wymienię stare sprzęty/przełączniki/potencjometry
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rskfnp$boa$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    user Jacek R. pisze tak:

    > Ps. Widzę że głównie ludzie martwią się żeby mały czegoś się
    > nie nauczył lub nie zatruł ale oferty pomocy nie uświadczyłem...
    > Trudno i tutaj już tylko narzekać ludzie potrafią i dyskutować
    > o przodkach i dupie Marynie..

    Może kupisz po taniości coś podobnego na allegro.

    joblot switches potentiometers

    https://tinyurl.com/yajoblfw
    https://ebay.us/OZ4gyD

    --
    Piter

  • 12. Data: 2020-12-31 15:02:42
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-12-30 o 22:12, ToMasz pisze:

    > wkładając odpowiednio
    > przygotowane wtyki chinch,

    Ja rozłupałem ileś tam 25 pinowych złącz D-SUB i kołki były na
    'klockach' z elementami, a gniazda na końcach kabelków.
    P.G.

  • 13. Data: 2020-12-31 15:17:50
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-12-31 o 13:21, Jacek R. pisze:

    > Ps. Widzę że głównie ludzie martwią się żeby mały czegoś się
    > nie nauczył lub nie zatruł ale oferty pomocy nie uświadczyłem...

    Przez około 40 lat przechowywałem w pudełku po ramkach do slajdów jakieś
    20 różnorakich pokręteł na potencjometry, ale we wrześniu zamienialiśmy
    segment kupiony jeszcze z kredytu MM na jakieś nowocześniejsze
    (mniejsze) meble i w ramach redukcji objętości moich gratów wywaliłem
    (skoro przez tyle lat ani jedno z pokręteł się nie przydało....)
    P.G.