  • 11. Data: 2015-08-03 19:56:50
    Temat: Re: Przypomniał mi się śmieszny wynalazek, silnik tłokowy pracujący bez paliwa.
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    dyskusyjnych:d236cadd-4220-4352-b77a-3824e1319569@go
    oglegroups.com...

    > Dawno temu program był w telewizji. Jakiś gostek spod Brzezin

    z Bazin. Jozin z Bazin.

  • 12. Data: 2015-08-03 21:32:49
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Dawno temu program był w telewizji. Jakiś gostek spod Brzezin zauważył
    > ze jak dwa przewody pod napięciem się potrze to jest fest pierdolnięcie.
    > Wziął silnik od komara. Zrobił trochę inaczej izolowaną świecę i jak tłok
    > zbliżal się do świecoelektrody to pomiędzy tłokiemi elektrodą
    > przeskakiwała fest iskra. I jak zakręcił wałem to silnik bez żadnego
    > paliwa się obracał.

    jasne a prąd się brał skąd? bo Komar nie miał akumulatora i jak długo się
    obracał?

    Pzdr
    Piotrek

  • 13. Data: 2015-08-03 23:50:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Reportaże w tv to mają kilka minut. Nie wiedziałeś? Z dużego akumulatora orąd brał.
    Wziął silnik od komara a nie komara. Kurwa, kiedyś uczyli czytać i wszyscy wszystko
    rozumieli. Teraz uczą czytać ze zrozumieniem i nikt nic nie rozumie.