  • Data: 2020-02-09 22:31:33
    Temat: Przywrocic otrzymaywanie SMSów - b.prosze o pomoc
    Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie otrzymuję wiadomości weryfikacyjnych sms z banków.
    Proszę, pomóżcie - w którym miejscu poprawić to w telefonie.
    Byłam niedawno w ustawieniach androida, chwila zabawy, i - głupi człowiek - coś
    zepsułam.
    Nie mogę teraz zalogować się do banku na konto bez sms'a.

    Sprawdziłam:
    - na kolejnym koncie, inny bank - to samo, sms nie dochodzi do mnie.
    - sms z innego numeru telefonu (ten sam operator co mój jeśli to istotne) dochodzi do
    mnie, bez problemu

    Co i gdzie mogę zrobić, by było ponownie poprawnie?
    Telefon: LG V30.

    zmartwiona, Majka