  • 11. Data: 2017-02-19 21:30:19
    Temat: Re: Pytałem o nowe auto - wyniki
    Od: Franc <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 lutego 2017 18:58:51 UTC+1 użytkownik BUNIEK napisał:

    > Ile w/g Ciebie powinna kosztować taka usługa za sztukę felgi ?
    >
    > BUNIEK

    Mniej niż nowa felga?

    --
    Franc

  • 12. Data: 2017-02-19 21:40:08
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 19.02.2017 o 00:16, ToMasz pisze:

> [...]
    > to się _trochę_ dziwię, to w przypadku czegoś co kosztuje poniżej
    > wypłaty, to już się dziwię jak cholera. ale to norma. dzwonisz - mają
    > cie w dupie. 2 na 10 przedsiębiorców oddzwania do klienta, ale z łaską,
    > roboty nie chcą, jakby konkurencja nie istniała. Tak jakby to wszystko
    > poza reklamą i stroną internetową było iluzją. jakby żyli w innym
    > świecie. a zakupy w galeriach handlowych robią po to aby pokazać że ich
    > stać. żeby nie było że kompletny oftop - felgi chciałem piaskować. niema
    > komu zlecić. a jak już ktoś piaskuje to cena (+ malowanie) taka ze nową

    Po przeczytaniu powyższego wniosek dla mnie jest jeden - złożyłeś zakład
    piaskujący felgi w niższych cenach, niż konkurencja i zarabiasz na tym.
    No nie widzę inaczej.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 13. Data: 2017-02-20 23:53:57
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-02-19 o 21:30, Franc pisze:

    > Mniej niż nowa felga?

    I tak kosztuje - mniej niż nowa mało typowa, droga lub trudno dostępna
    felga.
    Typowa popularna nowa felga kosztuje taniej niż renowacja i to ma nawet
    sens.