  • 1. Data: 2017-02-17 08:39:31
    Temat: do 3 razy sztuka
    Od: p...@g...com

    http://www.gs24.pl/wiadomosci/szczecin/a/szczecin-ni
    eudana-proba-wjechania-na-parking-w-kaskadzie-straci
    la-prawo-jazdy,11800244/

  • 2. Data: 2017-02-17 08:40:54
    Temat: Re: do 3 razy sztuka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-17 o 08:39, p...@g...com pisze:
    > http://www.gs24.pl/wiadomosci/szczecin/a/szczecin-ni
    eudana-proba-wjechania-na-parking-w-kaskadzie-straci
    la-prawo-jazdy,11800244/

    Jak pamiętam z kursów, ruszanie pod górkę to był mój ulubiony manewr :)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-02-17 09:18:46
    Od: p...@g...com

    --Jak pamiętam z kursów, ruszanie pod górkę to był mój ulubiony manewr

    jak robila PJ w Szczecinie na prawobrzezu to mogla nie przecwiczyc tego elementu
    wystarczajaco bo gorek tam za wiele nie ma a instruktorom nie chce sie jechac na lewy
    20 minut ... my chyba jezdzilismy w okolice ul. Kolorowych Domow ... moze na
    egzaminie pofarcilo (przy Golisza pelno gorek) potem wrocila na prawy (wszystkie
    parkingi jednopoziomowe) pojechala na shopping do Kaskady i polegla ... markety to
    samo zlo :-)

    P.

  • 4. Data: 2017-02-17 09:32:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2017 o 09:18, p...@g...com pisze:
> [...]
    parkingi jednopoziomowe) pojechala na shopping do Kaskady i polegla ... markety to

    Śmiej się. Ja też smiałem się , że ktoś może mieć problem z "górką". Ale
    jak trzeba było w Szklarskiej zaparkować na kopertę na górce, to się
    trochę napociłem. A sprzęgło nagrzało;)

    Shrek

  • 5. Data: 2017-02-17 09:55:27
    Od: p...@g...com

    http://www.tvn24.pl/pomorze,42/szczecin-zdarzenie-dr
    ogowe-w-galerii-kaskada,715978.html

    z obrazkami

    P.

  • 6. Data: 2017-02-17 10:05:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2017 o 09:55, p...@g...com pisze:
    > http://www.tvn24.pl/pomorze,42/szczecin-zdarzenie-dr
    ogowe-w-galerii-kaskada,715978.html

    > z obrazkami

    Wiem. Przecież nie mówię, ze ktoś z nas by na ręcznym pod górkę nie
    ruszył. Tylko o tym, ze nasze umiejętność (poniekąd na co dzień
    wystarczające) wcale nie są takie zajebiste jak nam się wydaje;)

    BTW - jak ostatnio był śnieg to poćwiczyłem wychodzenie z poślizgów -
    już myślałem że wyjście przy 70 bez ESP to nie jest jakieś nadzwyczajne
    zdarzenie - tak 1 na 5 obracało. Ale jak z zaskoczenia (bez zaciągania
    ręcznego, a po prostu machasz kierownicą aż kiedyś dupa sie uślizgnie),
    to i przy 30 tak 50% http://img.besty.pl/images/359/35/3593568.jpg ;) To
    tak dla tych co im się wydaje, że są zajebiści, szybcy i bezpieczni, a
    wypadki powodują lale za kierownicą, a oni są lepsi od wszystkich
    trzyliterowych skrótów, które tylko przeszkadzają;)

    A co na tym filmie za dyskryminacja motocyklistów?

    Shrek

  • 7. Data: 2017-02-17 10:25:47
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Wiem. Przecież nie mówię, ze ktoś z nas by na ręcznym pod górkę nie
    > ruszył. Tylko o tym, ze nasze umiejętność (poniekąd na co dzień
    > wystarczające) wcale nie są takie zajebiste jak nam się wydaje;)

    Miałem okresy w życiu że robiłem po 50+ kkm rocznie
    jak jeszcze nie było autostrad.
    Z prespektywy czasu mam jeden wniosek : parę razy miałem dużo szczęścia.

  • 8. Data: 2017-02-17 10:29:24
    Od: p...@g...com

    -- Wiem. Przecież nie mówię, ze ktoś z nas by na ręcznym pod górkę nie ruszył. Tylko
    o tym, ze nasze umiejętność (poniekąd na co dzień wystarczające) wcale nie są takie
    zajebiste jak nam się wydaje;)

    nie chodzi o ruszenie tylko ze hamulca nie potrafila nacisnac ... pierwszy raz z
    zaskoczenia OK ale co pozniej ? recydywa :-)

    --A co na tym filmie za dyskryminacja motocyklistów?

    klient na moto to kiepski klient, zgrzewki mineralki nie wezmie co najwyzej
    butelczyne, nie chcemy takich :-)

    P.

  • 9. Data: 2017-02-17 10:33:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2017 o 10:25, Bolko pisze:

    > Miałem okresy w życiu że robiłem po 50+ kkm rocznie
    > jak jeszcze nie było autostrad.
    > Z prespektywy czasu mam jeden wniosek : parę razy miałem dużo szczęścia.

    Statystycznie rzecz biorąc, to wystarczy nie miec pecha (wypadek jest
    gdzieś w okolicach miliona kilometrów).

    Shrek

  • 10. Data: 2017-02-17 12:37:20
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 17.02.2017 08:39, p...@g...com pisze:
    > http://www.gs24.pl/wiadomosci/szczecin/a/szczecin-ni
    eudana-proba-wjechania-na-parking-w-kaskadzie-straci
    la-prawo-jazdy,11800244/

    Stłuczka parkingowa jest podstawą do 'odebrania' prawa jazdy?

    MJ