  • 1. Data: 2017-02-18 12:41:57
    Temat: Pytałem o nowe auto - wyniki
    Od: Franc <k...@g...com>

    Witam.
    Zacząłem wątek dot. nowego rodzinnego wana. Mam zwycięzca.
    Jest nim Seat Alhambra.
    Jak do tego doszło. Droga eliminacji.
    Ford S-Max - dealer w Toruniu ma słabą obsługę, czyli czynnik ludzki. Sprzedawca
    był spoko do momentu gdy mu powiedziałem że nie chcę czarnego lakieru który akurat
    był na placu importera. Naprawdę auto to było moim faworytem. Bogata wersja z
    bajerami, cena około 130k. Potem się już Panu nie chciało poszukać auta w innym
    kolorze, bo by musiał podzwonic z listy, rozkodowac z 20 wersji wyposażenia...
    Dramat. Jazda próbna niemożliwa.
    Peugeot - polityka salonu. 5008 nie mają fizycznie do obejrzenia, jazda próbna
    niemożliwa. W Polsce jest generalnie problem z tym autem. Na czerwiec maja
    wprowadzić nowe 5008.
    Toyota, Honda, Kia nie mają odpowiedniego modelu.
    Citroën ma dziwaczna politykę odnośnie wyposażenia dodatkowego. Na gotowo maja auta
    np.z masażem w fotelach, szyberdach ale bez ksenonowe. Inny to niemalygolas, ale
    ma elektryczna klapę bagażnika. Po co?
    Renault Espace - zacne auto. Jednak dla mnie osobiście tylko w wersji Initiale
    która kosztuje 170k. Przesada. Niższe wersja to już nie to samo. Małe koła, środek
    okrojony, systemów. Tego nie ma, tamtego nie ma. Bardzo niski % wykup po 4 Latach.
    Auto wychodziło najdroższa co miesiąc. Poza tym jakoś nie mam przekonania do samej
    marki.
    Seat. Dobra obsługa klienta. Auto przeogromne. Udało się znaleźć przyzwoicie
    wyposażone, w fajnym środkiem.

    Dziękuję za wszelkie odpowiedzi w wątku o nowym aucie.

  • 2. Data: 2017-02-18 14:01:15
    Temat: Re: Pytałem o nowe auto - wyniki
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-18 12:41, Franc wrote:
    > Seat. Dobra obsługa klienta. Auto przeogromne. Udało się znaleźć przyzwoicie
    wyposażone, w fajnym środkiem.

    Ile? Sam się zastanawiam nad Alhambrą.

  • 3. Data: 2017-02-18 14:50:59
    Od: Franc <k...@g...com>

    W dniu sobota, 18 lutego 2017 14:01:28 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Ile? Sam się zastanawiam nad Alhambrą.

    125k w drugiej wersji wyposażenia z dodatkami (relingi, chromy, dotykowy ekran,
    fotele z funkcją fotelików-poddupników).

  • 4. Data: 2017-02-18 16:30:13
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Renault Espace - zacne auto.

    Żartujesz... nie dałem rady wsiąść do niego.
    Dla mnie wnętrze to kokpit ciasnej kabiny ratunkowej, a ja wolę miejsce
    dla siebie, a nie tapicerki. Po prostu duży jestem.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2017-02-18 17:50:02
    Od: Franc <k...@g...com>

    W dniu sobota, 18 lutego 2017 16:30:24 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:

> [...]
    > Dla mnie wnętrze to kokpit ciasnej kabiny ratunkowej, a ja wolę miejsce
    > dla siebie, a nie tapicerki. Po prostu duży jestem.

    My daliśmy. Ja mam 183 cm / 93kg i dałem radę. Miejsca było OK, chociaż moje
    wątpliwości budziła duża środkowa konsola, która na bank byłaby skopana nogami
    najmniejszej córki na środkowym tylnym fotelu.
    Niemniej wróciliśmy po Espace do przymiarki ponownej do Alhambry i tutaj było
    wygodniej.

    --
    Franc

  • 6. Data: 2017-02-18 19:15:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Feb 2017 08:50:02 -0800 (PST), Franc napisał(a):

> [...]
    najmniejszej córki na środkowym tylnym fotelu.
    > Niemniej wróciliśmy po Espace do przymiarki ponownej do Alhambry i tutaj było

    Lancię Voyager (Czyli Chryslera) braleś pod uwagę?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2017-02-18 20:16:25
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-02-18 o 17:50, Franc pisze:

    > My daliśmy. Ja mam 183 cm / 93kg i dałem radę. Miejsca było OK,
    Irek ma 2m i chyba ze 120kg :)

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 8. Data: 2017-02-19 00:16:25
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.02.2017 o 12:41, Franc pisze:
    > dealer w Toruniu ma słabą obsługę,
    > (..)
    > polityka salonu.
    > Citroën ma dziwaczna politykę o

    No.... tak niestety mamy. o ile w przypadku przedmiotów wartych 100 tyś,
    to się _trochę_ dziwię, to w przypadku czegoś co kosztuje poniżej
    wypłaty, to już się dziwię jak cholera. ale to norma. dzwonisz - mają
    cie w dupie. 2 na 10 przedsiębiorców oddzwania do klienta, ale z łaską,
    roboty nie chcą, jakby konkurencja nie istniała. Tak jakby to wszystko
    poza reklamą i stroną internetową było iluzją. jakby żyli w innym
    świecie. a zakupy w galeriach handlowych robią po to aby pokazać że ich
    stać. żeby nie było że kompletny oftop - felgi chciałem piaskować. niema
    komu zlecić. a jak już ktoś piaskuje to cena (+ malowanie) taka ze nową
    kupię za te pieniądze.
    ToMasz

  • 9. Data: 2017-02-19 16:54:22
    Od: Franc <k...@g...com>

    W dniu sobota, 18 lutego 2017 19:15:26 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Lancię Voyager (Czyli Chryslera) braleś pod uwagę?

    Brałem, jednak na nowy egzemplarz mnie nie stać.
    Natomiast gdybym nie miał limitu cenowego, to byłby ten egzemplarz.

    --
    Franc

  • 10. Data: 2017-02-19 18:58:50
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >felgi chciałem piaskować. niema komu zlecić. a jak już ktoś piaskuje to
    >cena (+ malowanie) taka ze nową kupię za te pieniądze.

    Ile w/g Ciebie powinna kosztować taka usługa za sztukę felgi ?

    BUNIEK