  • 41. Data: 2013-10-23 19:46:38
    Temat: Re: Pytanie dotycz?ce 1 moto.
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-10-14 12:14, Reax pisze:
    > Witam.
    >
    > Mam pytanie które kieruję w waszą stronę z nadzieją że pomożecie mi
    > wybrać prawidłowo żebym nie żałował decyzji. Sprawa wygląda tak, mam 18
    > lat
    Skoro masz A2, to kup, jak Ci mądrzy ludzie radzą maszynę odpowiednią do
    kategorii. To, że "masz możliwość zarejestrowania 95 KM jako 37" do
    niczego dobrego nie prowadzi. Dopóki nic się nie stanie to luz, ale w
    razie wypadku motocykl idzie do badania i tam wierz mi - nie patrzą co w
    papierach, tylko co jest naprawdę, a wtedy d*pa blada.
    Znam chłopaka, który miał Yamahę TZR 50 ze zdjętą blokadą i po tym jak
    potrącił jakiegoś typa jadącego na podwójnym gazie na rowerze ciągają go
    już rok po sądach i nie wiadomo, jak się skończy. Wszystko przez zdjętą
    blokadę.
    Jacek

  • 42. Data: 2013-10-24 04:11:28
    Temat: Re: Pytanie dotyczące 1 moto.
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-17 12:56, Kuczu wrote:

    > Bo ? I co to jest duzy motocykl ? Bo przepisy mowia jasno - liczy sie
    > stosunek do masy i moc wyjsciowa.
    >
    > "motocykl o mocy nieprzekracającej 35KW i stosunku mocy do masy własnej
    > nieprzekraczającym 0,2kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku
    > wprowadzenia zmian w motocyklu o mocy przekraczającej dwukrotność mocy
    > tego motocykla."
    >
    > Czyli mamy max mase 175 kg i moc wyjsciowa max 70 kW. Czy to jzu duzy
    > motocykl czy jeszcze nie ?

    Nie, jak napisałeś, "max masę 175 kg", ale motocykl musi mieć MINIMALNĄ
    masę (tj. CO NAJMNIEJ) 175 kg!

  • 43. Data: 2013-10-24 04:16:03
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-24 04:11, p47 wrote:

    > Nie, jak napisałeś, "max masę 175 kg", ale motocykl musi mieć MINIMALNĄ
    > masę (tj. CO NAJMNIEJ) 175 kg!

    Oczywiscie ta w/w min. masa dotyczy motocykli o max. mocy dopuszczalnej
    w PJ A2 .