  • 1. Data: 2010-05-29 14:14:21
    Temat: Pytanie o D90
    Od: virc <d...@a...pl>

    Witam.Bardzo proszę o poradę. Posiadam Nikona D90. Kiedyś pliki
    zdjęciowe zapisywały mi się w automatycznie tworzonych katalogach
    związanych z datami wykonanych zdjęć. I było dobrze. Od pewnego czasu
    (nie wiem dlaczego) zapisują się bez żadnego ładu i składu na karcie bez
    pokatalogowania. Nie potrafię tego w żaden sposób zmienić. Czy ktoś
    mógłby mi pomóc?
    Z góry dziękuję,
    Dominik

  • 2. Data: 2010-05-29 18:13:54
    Temat: Re: Pytanie o D90
    Od: Sławek <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "virc" <d...@a...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > dlaczego) zapisują się bez żadnego ładu i składu na karcie bez
    > pokatalogowania. Nie potrafię tego w żaden sposób zmienić. Czy ktoś mógłby

    "Od pewnego czasu" to wizyta (przypadkowa) w menu?
    Może pomoże instrukcja str. 169 lub 182

    Sławek

  • 3. Data: 2010-05-29 18:27:16
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Sławek wrote:

    > Użytkownik "virc" <d...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    >

    > "Od pewnego czasu" to wizyta (przypadkowa) w menu?
    > Może pomoże instrukcja str. 169 lub 182
    >
    > Sławek
    Czytam i czytam i nijak nie mogę doczytać, jak ustawić automatyczne
    tworzenie katalogów. D90 nie ma takiej możliwości. Katalogi tworzy się
    ręcznie i wybiera aktywny, w którym aparat zapisuje zdjęcia. A przyznam, że
    brakuje mi takiej opcji.

    JaromirD