  • 1. Data: 2010-05-30 09:02:43
    Temat: 17-55 canon - wszedzie jeden
    Od: "michal999" <9...@9...com>

    Witam. Prosze o porade - czy nalezy przetestowac 17 55 czy wszystkie sa
    celne? Wszedzie gdzie nie zadzwonie maja 1 sztuke...

  • 2. Data: 2010-05-30 15:22:40
    Temat: Re: 17-55 canon - wszedzie jeden
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "michal999" <9...@9...com> napisał w wiadomości
    > Witam. Prosze o porade - czy nalezy przetestowac 17 55 czy wszystkie sa
    > celne? Wszedzie gdzie nie zadzwonie maja 1 sztuke...

    Podjedź, gdzie masz najbliżej (z laptopem) i sprawdź ten jeden. Pentaksa
    kupowałem w ciemno i jest b. dobry, samyanga wziąłem siódmego, bo najmniej
    mydlił ;-) Canon, jak podejrzewam, będzie ostry i bez niespodzianek w
    rodzaju BF czy FF, ale masz do sklepu kilka, kilkanaście kilometrów, to
    wydrukuj "focus test chart", spakuj laptoka i pofatyguj się. Weź ze sobą
    sample z sieci, żeby mieć do czego odniesć (jesli focus chart Ci nie
    wystarczy).

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2010-05-30 19:36:50
    Od: "michal999" <9...@9...com>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wydrukuj "focus test chart", spakuj laptoka i pofatyguj się. Weź ze sobą
    > sample z sieci, żeby mieć do czego odniesć (jesli focus chart Ci nie

    czesc, no ale wiesz jak jest

    powiedzmy ze bedzie dobry... ale minimalnie moglby byc lepszy - i wtedy nie
    bedzie jak wybrac ;-(((

  • 4. Data: 2010-05-31 07:30:17
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-05-30 21:36, michal999 wrote:
    > czesc, no ale wiesz jak jest

    Jak?

    > powiedzmy ze bedzie dobry... ale minimalnie moglby byc lepszy - i wtedy
    > nie bedzie jak wybrac ;-(((

    Nie popadaj w fobie.

    --
    _[_]_