  • 1. Data: 2018-11-10 00:17:04
    Temat: Pytanie o roaming
    Od: Misiek <m...@g...pl>

    Witam,

    Nie mogę się dokopać do cenników. Jest taka sytuacja. Mam telefon w
    T-Mobile, połączenia bez limitu na komórkowe i stacjonarne. Drugi
    telefon jest obecnie w Szwajcarii, sieć Play, jakiś Mix.
    Ile zapłacę za dzwonienie do tego Playa do Szwajcarii? Szwajcaria to
    nie Unia.

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2018-11-10 04:46:36
    Temat: Re: Pytanie o roaming
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 10.11.2018 o 00:17, Misiek pisze:
> [...]
    > telefon jest obecnie w Szwajcarii, sieć Play, jakiś Mix.
    > Ile zapłacę za dzwonienie do tego Playa do Szwajcarii? Szwajcaria to

    Ty jesteś w Polsce? Jeśli tak, to co cię interesuje roaming? Nie twój
    problem gdzie się znajduję osoba do której dzwonisz.

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > ---
    antywirusowe Avast.

    Wywal te śmieci i ustaw prawidłowy delimiter.

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2018-11-10 09:39:45
    Od: Misiek <m...@g...pl>

    Dnia Sat, 10 Nov 2018 04:46:36 +0100, Czarek <c...@n...fm>
    napisał:

    >Ty jesteś w Polsce? Jeśli tak, to co cię interesuje roaming? Nie twój
    >problem gdzie się znajduję osoba do której dzwonisz.

    No trochę mój problem, bo nie chcę narażać tej osoby na koszty.
    Na chwilę obecną ktoś do niej dzwoni z Polski z Playa, czyli Play tu
    Play, i dana osoba nic nie płaci, a odbiorca w Szwajcarii 5 gr/min.

  • 4. Data: 2018-11-10 17:07:21
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 10.11.2018 o 09:39, Misiek pisze:

    > No trochę mój problem, bo nie chcę narażać tej osoby na koszty.
    > Na chwilę obecną ktoś do niej dzwoni z Polski z Playa, czyli Play tu
    > Play, i dana osoba nic nie płaci, a odbiorca w Szwajcarii 5 gr/min.

    Zobacz o co pytałeś w pierwszym poście, nic tam nie było o tym ile
    zapłaci osoba do które dzwonisz. To ta osoba ponosi koszty połączenia w
    roamingu a nie ty, ty masz koszty identyczne jakbyś dzwonił do kogoś po
    drugiej stronie ulicy (czyli w twoim przypadku koszty zerowe).

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2018-11-10 18:16:34
    Od: Misiek <m...@g...pl>

    Dnia Sat, 10 Nov 2018 17:07:21 +0100, Czarek <c...@n...fm>
    napisał:

> [...]
    >roamingu a nie ty, ty masz koszty identyczne jakbyś dzwonił do kogoś po
    >drugiej stronie ulicy (czyli w twoim przypadku koszty zerowe).

    OK. Rozumiem.

    --

    Pzdr

  • 6. Data: 2018-11-11 20:05:20
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Misiek used his keyboard to write :

    > No trochę mój problem, bo nie chcę narażać tej osoby na koszty.
    > Na chwilę obecną ktoś do niej dzwoni z Polski z Playa, czyli Play tu
    > Play, i dana osoba nic nie płaci, a odbiorca w Szwajcarii 5 gr/min.

    Ciebie nie interesuje ile zapłacisz jeśli dzwonisz na polski numer. Ty
    masz w ramach no limitu. Osoba do której dzwonisz płaci za odebrane
    połączenie. Skoro jest to 5gr za minutę to znaczy że liczą Szwajcarję
    jak Unię Brukselską więc też będzie 5gr za minutę. Prosta piłka.
    Prawda?
    Jeśli ta osoba ma ofertę na kartę i wykupiła by pakiet no limit za 25zł
    na 30 dni to w ramach tego ma 100 minut wychodzących i przychodzących
    łącznie.