  • 1. Data: 2018-11-04 03:18:57
    Temat: podłączenie routera do smartfona
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Walka była śmiertelna :)

    Do hotspota w telefonie podłączyć się routerem w trybie klienta wifi.
    Próbowałem wszystkich kombinacji WPA-PSK. Dałem na auto auto. Kanały
    zmieniałem, kraj na Polska. Pewnie zabytkowy router nie dogaduje się z
    rocznym smartfonem.

    Okazało się ze moc odpowiedzi routera była skręcona na minimum :)

    internet jest dobranoc państwu :)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/