  • 11. Data: 2014-07-22 10:37:27
    Temat: Re: Pytanie o z??cze SATA
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    -- Wiadomość oryginalna (wysłana 21.07.2014 13:29) --

    > hmmmm myslisz, ze sie gniazdo wyrobi i beda luzy? :(
    >
    > Ja mysle, ze dysk bedzie wysuwany 3-4 na tydzien

    To ja bym pomyślał o innym złączu, albo kupił coś
    wysokojakościowego.

    Informacje o Moleksie wziąłem stąd:
    www.molex.com/catalog/web_catalog/pdfs/I.pdf
    Dla niektórych złącz jest 25, dla innych 2500,
    dla większości 500.

    Kiedyś, dawno temu, kupiłem w sklepie za rogiem
    kabelek SATA, taki zwykły do komputera stacjonarnego.
    To było dawno temu, kabelek miał papiery i
    w nich było jak byk "Durability: 50 cycles".
    Nawet myślałem, ze to literówka i posprawdzałem.
    To nie była literówka :(

    Od tego czasu zawsze sprawdzam możliwości
    każdego rodzaju złącza, zanim go wykorzystam.

    Pozdrowienia,
    MKi