  • 1. Data: 2015-08-02 17:03:56
    Temat: Quad 110 cc
    Od: Graxon <thegibbs@_NOSPAM_poczta.pl>

    Witam posiadam quada 110 cc (4t) marki Mtl sprowadzony z niemiec :)
    Mam taki pytanie co moge zrobić aby był szybszy i mocniejszy ????

  • 2. Data: 2015-08-02 17:05:32
    Temat: Re: Quad 110 cc
    Od: masti <g...@t...hell>

    Graxon wrote:

    > Witam posiadam quada 110 cc (4t) marki Mtl sprowadzony z niemiec :)
    > Mam taki pytanie co moge zrobić aby był szybszy i mocniejszy ????

    pomaluj na czerwono i dosyp cukru do baku.
    Bo czerwone są najszybsze a cukier krzepi

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2015-08-02 21:40:25
    Od: N1 <n...@n...pl>

    W dniu 2015-08-02 o 17:03, Graxon pisze:
    > Witam posiadam quada 110 cc (4t) marki Mtl sprowadzony z niemiec :)
    > Mam taki pytanie co moge zrobić aby był szybszy i mocniejszy ????

    Jeśli był sprowadzony z Niemiec, to i tak jest najszybszy.

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2015-08-08 16:35:34
    Od: Graxon <thegibbs@_NOSPAM_poczta.pl>