  • 1. Data: 2015-07-28 22:21:48
    Temat: Zbiornik
    Od: radekkkkk <radoslawtworek@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam wszystkich mam pytanie jak wyczyscic zbiornik paliwa z rdzy? co
    proponujecie srodek chemiczy,czy jakis inny sposob.Pozdro

  • 2. Data: 2015-07-29 05:50:59
    Temat: Re: Zbiornik
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-07-28 o 22:21, radekkkkk pisze:
    > Witam wszystkich mam pytanie jak wyczyscic zbiornik paliwa z rdzy? co
    > proponujecie srodek chemiczy,czy jakis inny sposob.
    Ale z zewnątrz, czy w środku?
    Jacek

  • 3. Data: 2015-07-29 09:02:08
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    news:mp9ij4$8t2$1@node1.news.atman.pl... W dniu 2015-07-28 o 22:21,
    radekkkkk pisze:
    > Ale z zewnątrz, czy w środku?
    > Jacek

    Pomiędzy.

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2015-07-29 11:03:34
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-07-28 o 22:21, radekkkkk pisze:
    > Witam wszystkich mam pytanie jak wyczyscic zbiornik paliwa z rdzy? co
    > proponujecie srodek chemiczy,czy jakis inny sposob.
    http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=25&t=8582

    http://motomaniacy.com/viewtopic.php?f=27&t=13042&hi
    lit=bak
    Jacek

  • 5. Data: 2015-07-29 23:12:58
    Od: radekkkkk <radoslawtworek@_NOSPAM_interia.pl>

    Jacek napisal

    > http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=25&t=8582

    > http://motomaniacy.com/viewtopic.php?f=27&t=13042&hi
    lit=bak
    > Jacek

    Wewnatrz baku,wiece kto czysci baki motocyklowe wewnatrz?

  • 6. Data: 2015-07-30 09:38:34
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-07-29 o 23:12, radekkkkk pisze:
    > Wewnatrz baku,wiece kto czysci baki motocyklowe wewnatrz?
    Jak rozumiem jest obojętne, czy w Ustrzykach, czy w Szczecinie.
    Jacek