  • 1. Data: 2015-07-31 17:18:13
    Temat: Zakup Enduro
    Od: Errorr <WOLF.black@_NOSPAM_wp.pl>

    WITAM

    Mam 15 lat i nie wiem jaką pojemnośc enduro wybrac , zastanawiam się nad
    80 cm lub 125 cm . Poczatkowo i tak mam zamiar posmigac jedynie po
    dzialce. Widzialem enduro z pojemnoscia 50 cm , ale odpuscilem poniewaz
    niektuzy twierdza ze jest to za mala pojemnosc jak na enduro i nie daje
    rady na niektorych wznieseniach. Prosil bym o wypowiedzenie sie na temat
    jakie enduro na pierwszy raz. Bedzie to moje pierwsze spotkanie z taka
    maszyna ( wezcie to pod uwage ). Z góry dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2015-07-31 18:02:40
    Temat: Re: Zakup Enduro
    Od: Errorr <WOLF.black@_NOSPAM_wp.pl>

    Errorr napisal

> [...]

    > jakie enduro na pierwszy raz. Bedzie to moje pierwsze spotkanie z taka
    > maszyna ( wezcie to pod uwage ). Podajcie marki które polecacie .
    Z góry Dzieki za odpowiedz :D

  • 3. Data: 2015-08-16 20:34:40
    Od: Jakub XCV <brutusmrf@_NOSPAM_wp.pl>

    Cześć :)
    Ja szczerze bym Ci polecił Yamahe DT 125LII
    Jest to naprawdę super Enduro dobre do nauki jak i do zabawy w terenie :)
    Pozdro :D