  • 11. Data: 2018-05-02 09:22:52
    Temat: Re: Quad SIM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2018 09:00:54 +0200, dantes napisał(a):

    > Telefon [cyt]: "będzie pobierał profil"...
    > A czy i jak będą "przemycane" w nim klucze Ki+IMSI to kwestia "techniczna"
    > a raczej software'owa.

    > Ale po co?

    Era Tandem sie sprzedawala. Rzadko, ale jednak.

    Na wypadek awarii, zgubienia, czy nawet wyczerpania baterii jednego
    telefonu.
    Albo np na potrzeby organizacji serwisu - 5 ludzi dyzuruje, a numer
    jeden ...

    J.

  • 12. Data: 2018-05-02 10:53:21
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 2 May 2018 09:22:52 +0200, J.F. napisał(a):

    > Era Tandem sie sprzedawala. Rzadko, ale jednak.

    To nie były "klony". Fizycznie to były dwie różne pary Ki+IMSI przypisane w
    systemie operatora do tego samego "numeru abonenta".

    > Na wypadek awarii, zgubienia, czy nawet wyczerpania baterii jednego
    > telefonu.
    ... ;)

    > Albo np na potrzeby organizacji serwisu - 5 ludzi dyzuruje, a numer
    > jeden ...
    ... a "dzwoni" aparat ostatnio wykonujący połączenie... pisałem.

  • 13. Data: 2018-05-03 13:59:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 May 2018 10:53:21 +0200, dantes napisał(a):

    > To nie były "klony". Fizycznie to były dwie różne pary Ki+IMSI przypisane w
    > systemie operatora do tego samego "numeru abonenta".

    Wady miala te same, ktore opisujesz, wiec moze dzalac i na klonie.

    Ale ... to moze wiecej operatorow bedzie oferowac taka usluge, z
    roznymi kluczami.

    > ... ;)
    > ... a "dzwoni" aparat ostatnio wykonujący połączenie... pisałem.

    No i w porzadku. Jeden serwisant konczy dyzur, wylacza telefon, drugi
    zaczyna, wiec wlacza ...

    J.

  • 14. Data: 2018-05-04 10:58:19
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 3 May 2018 13:59:21 +0200, J.F. napisał(a):

    > Wady miala te same, ktore opisujesz, wiec moze dzalac i na klonie.

    Nie może. A raczej nie wolno... .

    > Ale ... to moze wiecej operatorow bedzie oferowac taka usluge, z
    > roznymi kluczami.

    Może.

    > No i w porzadku. Jeden serwisant konczy dyzur, wylacza telefon, drugi
    > zaczyna, wiec wlacza ...

    Serwisant powiadasz...
    Ten pierwszy co kończy dyżur nie musi wyłączać...
    no chyba, że to taki "nał-hał" serwisu...
    wystarczy bowiem, że drugi serwisant wykona dowolne połączenie wychodzące.