  • 1. Data: 2020-02-02 17:31:59
    Temat: Quiz
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tom N w
    <news:200202.172830.pp.3534.12@int.dyndns.org.invali
    d.200202.invalid>:
    <https://pradwaucie.onet.pl/quiz/test-wiedzy-sprawdz
    -na-ile-dobrze-znasz-swoj-samochod/start>

    Zapraszam do dyskusji o pytaniach i odpowiedziach...

    "Jak często powinieneś wymieniać w swoim samochodzie akumulator?
    Nie częściej niż raz na pięć lat
    Co roku
    Nie rzadziej niż raz na pięć lat"

    Brakuje mi tu odpowiedzi: "gdy nie działa"

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2020-02-02 17:57:38
    Temat: Re: Quiz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    d.200202.invalid>:
> [...]
    > Co roku
    > Nie rzadziej niż raz na pięć lat"
    >
    > Brakuje mi tu odpowiedzi: "gdy nie działa"

    A jaka odpowiedz jest "prawidlowa" ?

    Bo mi tu pasuje "nie czesciej niz co 5 lat" - jak trzeba wymieniac
    czesciej, to cos jest nie tak :-)

    Jeszcze kwestia podejscia - jezdzimy poki sie nie zepsuje, czy
    wymieniamy na zapas, zeby nie zawiodl w trudnym momencie ...

    J.

  • 3. Data: 2020-02-02 18:03:35
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    d.200202.invalid>:
    -na-ile-dobrze-znasz-swoj-samochod/start>

    > A jaka odpowiedz jest "prawidlowa" ?

    Sprawdź, na tym zabawa polega...

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2020-02-02 18:09:24
    Od: z <...@...pl>

    Jak to onet to odpowiedź może być taka jak w familiadzie.
    "ankietowani twierdzą że..." ;-)

  • 5. Data: 2020-02-02 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tom N n...@i...dyndns.org.invalid ...

> [...]
    > Co roku
    > Nie rzadziej niż raz na pięć lat"
    >
    > Brakuje mi tu odpowiedzi: "gdy nie działa"

    Ano własnie. Po co mam wymienic aku skoro stary nadal dobrze działa...?

    Do tego te odpowiedzi bedace zaprzeczeniami...

    No i zeby było smieszniej - kliknałem odpowiedz i nie moge jej zmienic...

    Czy zepsuty akumulator można wyrzucić do śmieci?

    "Nie, trzeba go oddać do sklepu, w którym kupujemy nowy akumulator"

    To oczywiście nieprawda.

    Pytanie o tych zimowkach tez jest mocno naciągane...

    Wahacz znajduje sie "w kole"? Jebłem...

    W samochodzie mamy zwykle cztery wahacze

    Hmm, wiekszosc moich aut miała 2...

    Co to jest "niska temperatura"?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 6. Data: 2020-02-03 00:44:57
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    d.200202.invalid>:
> [...]
    > Co roku
    > Nie rzadziej niż raz na pięć lat"
    >
    > Brakuje mi tu odpowiedzi: "gdy nie działa"

    "kiedy zużyje się"

    Tyle, że w tym pytaniu chyba chodziło właśnie o to kiedy zużyje się. Z
    drugiej strony nie jest to żadna powinność tylko raczej konieczność.

  • 7. Data: 2020-02-03 00:52:34
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    d.200202.invalid>:
    -na-ile-dobrze-znasz-swoj-samochod/start>

    > A jaka odpowiedz jest "prawidlowa" ?
    >
    > Bo mi tu pasuje "nie czesciej niz co 5 lat" - jak trzeba wymieniac
    > czesciej, to cos jest nie tak :-)

    To chyba trakcyjny

  • 8. Data: 2020-02-04 21:36:47
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2020-02-02 o 17:31, Tom N pisze:> Tom N w
    d.200202.invalid>:

    <https://pradwaucie.onet.pl/quiz/test-wiedzy-sprawdz
    -na-ile-dobrze-znasz-swoj-samochod/start>

    > Zapraszam do dyskusji o pytaniach i odpowiedziach...
    >
    > "Jak często powinieneś wymieniać w swoim samochodzie akumulator?
    Ten quiz to w ogóle jest fajny.

    Kolejne pytania:
    - brak odszkodowania przy braku zimówek - bzdura
    - sprawdzanie oleju w silniku - również błędna odpowiedź, bo sprawdza
    się go zgodnie z instrukcją, a te w różnych autach mówią różnie
    - gdzie znajduje się wahacz - i kolejna bzdura, bo wahacz nie znajduje
    się w kole, prawidłowa odpowiedź to podwozie (które składa się m.in. z
    zawieszenia)

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:

  • 9. Data: 2020-02-05 03:49:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 4 Feb 2020 21:36:47 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> [...]
    > Ten quiz to w ogóle jest fajny.
    >
    > Kolejne pytania:
    > - brak odszkodowania przy braku zimówek - bzdura

    Moze kalka z niemieckiego. Choc w innych punktach spolszczony.

    Albo ... przeczytac polise :-)

    > - sprawdzanie oleju w silniku - również błędna odpowiedź, bo sprawdza
    > się go zgodnie z instrukcją, a te w różnych autach mówią różnie

    Sa takie, gdzie jest inacze ?

    > - gdzie znajduje się wahacz - i kolejna bzdura, bo wahacz nie znajduje
    > się w kole, prawidłowa odpowiedź to podwozie (które składa się m.in. z
    > zawieszenia)

    No - wahacz jest jednak w obrysie kola.

    I nawet bym napisal "obok silnika" - ale to tylko polowa :-)

    J.

  • 10. Data: 2020-02-05 12:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Sa takie, gdzie jest inacze ?

    Sa takie co nawet nie maja bagnetu!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest