  • 1. Data: 2020-02-03 15:38:37
    Temat: SUV na błotnistą drogę
    Od: uciu <a...@g...com>

    Jakiego suv szukać z w miarę porządnym napędem 4x4?
    Może być jakieś wyżej podwyższone kombi

    Czasem muszę jechać po bardzo błotnistej drodze - rozjeżdżone błoto, koleiny na
    15-20cm.
    W zimie czasem zapomną jej odśnieżyć - nie tyczy się tej zimy ?

    Miałem kiedyś GV2 i dawała rade - z oponami A, zapiętym reduktorem nawet holowałem
    po tym błocie osobówkę z przyczepą. A w zimę, zdarzyło się, że zderzak robił za płóg
    :-)

    Teraz chciałbym kupić coś podobnego, co da rade...

    Najlepiej automat i tylko benzyna.

    Do głowy przychodzi mi Forester lub... GV2 z końca produkcji...
    Jest coś jeszcze?
    Niva odpada ?
    Duster chyba też - brak automatu w modelach PB

    Najlepiej w cenie do 50kpln

    uciu

  • 2. Data: 2020-02-03 17:14:32
    Temat: Re: SUV na błotnistą drogę
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-02-03 o 15:38, uciu pisze:
> [...]
    > Jest coś jeszcze?
    > Niva odpada ?
    > Duster chyba też - brak automatu w modelach PB

    Ford F150 powinien dać rady.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2020-02-03 20:59:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 3 Feb 2020 06:38:37 -0800 (PST), uciu napisał(a):

    > Do głowy przychodzi mi Forester lub… GV2 z końca produkcji…
    > Jest coś jeszcze?
    > Niva odpada 😊
    > Duster chyba teĹź - brak automatu w modelach PB
    >
    > Najlepiej w cenie do 50kpln

    Kia Sportage z lat 04-10. Jak nowsze - nie wiem, ale taką mam i sprawdza
    się. Tylko że ja mam diesla.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2020-02-04 09:38:08
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > Jest coś jeszcze?
    > Niva odpada ?
    > Duster chyba też - brak automatu w modelach PB

    Suzuki Grand Vitara?
    T.

  • 5. Data: 2020-02-04 10:22:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W sumie to ciekawe kupować auto dla "czasem".
    Ja tak zawsze kupowałem za duże, a 99% czasu jeździłem sam po mieście.

    -----

  • 6. Data: 2020-02-04 11:28:02
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 lutego 2020 10:23:18 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > W sumie to ciekawe kupować auto dla "czasem".
    > Ja tak zawsze kupowałem za duże, a 99% czasu jeździłem sam po mieście.

    taki mam dojazd do domu (ok 1km) i to czasem to zależy od pogody :-)
    Jak bym miał asfalt kupiłbym niskiego kompakta.

    Dla tego "czasem" szkoda normalnego auta.
    Felgi od razu podrapane, plastiki na zderzaku i podwoziu pourywane od szurania
    podwoziem. A spróbuj jechać powoli... jak staniesz, to nie ruszysz...

    uciu

  • 7. Data: 2020-02-04 11:30:51
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 lutego 2020 09:38:10 UTC+1 użytkownik T. napisał:

    > Suzuki Grand Vitara?

    była idelanie się spisywała ale 2 lata temu wpadłem na pomysł z kompaktem i on nie
    daje rady - a teraz chciałem coś nowszego od GV2...

    ale widze, ze już wszystkie SUVy to wydmuszki z psedo 4x4...

    uciu

  • 8. Data: 2020-02-04 11:33:28
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > Jest coś jeszcze?
    > Niva odpada ?
    > Duster chyba też - brak automatu w modelach PB

    Jest tego pełno. Począwszy od Golfa Alltracka i innych kombiaków w
    podwyższonych wersjach, poprzez wszelkiej maści suwy, aż do GAZa/UAZa.

  • 9. Data: 2020-02-04 11:40:19
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 03.02.2020 o 15:38, uciu pisze:
    > Jakiego suv szukać z w miarę porządnym napędem 4x4?
    > Może być jakieś wyżej podwyższone kombi
    >
    > Czasem muszę jechać po bardzo błotnistej drodze - rozjeżdżone błoto, koleiny na
    15-20cm.
    Ja mam propozycję alternatywną. Za 1/2 ceny auta kupić jakieś kruszywo i
    wysypać tę drogę. Piszesz, że to 1 km, co by dawało przy szerokości 4
    metry i grubości 10cm jakieś 800 ton czyli 40 wywrotek.
    Kruszywo można kupić podobno już od 20 zł, więc główny koszt to
    transport. A może sąsiedzi się dorzucą?
    Jacek

  • 10. Data: 2020-02-04 11:54:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Też pomyślałem o utwardzeniu drogi.
    Z tym że powinno dać się pod spód włókninę.

    -----