  • 11. Data: 2018-02-18 22:16:10
    Temat: Re: RAM w Androidzie
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 16 Feb 2018 12:25:51 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > 862MB RAM, z czego zajete spoczynkowo ~650MB,

    Czego jest 862? Dostępnej całkowitej w tym tel?

    --
    Marek

  • 12. Data: 2018-02-19 12:19:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Czego jest 862? Dostępnej całkowitej w tym tel?

    tego, co melduje ow Simple Monitor.

    Podejrzewam ze 1GB minus obszar "karty graficznej".

    Jak widac - sporo zajete "przez system", i niewiele zostaje, ale z
    drugiej strony - ciagle tam jakby jest kilkadziesiat MB wolnego.

    J.

  • 13. Data: 2018-02-19 12:24:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-19 o 12:19, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marek"  napisał w wiadomości grup
    trada.pl...

> [...]
    >
    > Jak widac - sporo zajete "przez system", i niewiele zostaje, ale z
    > drugiej strony - ciagle tam jakby jest kilkadziesiat MB wolnego.

    Pewnie musi być zawsze trochę wolnego, aby telefon mógł działać.

    To tak jak z testowaniem "czy mam jeszcze wolne miejsce w mózgu" z
    czasów mojego dzieciństwa. "Pokiwaj palcem. Pokiwałem. Zatem masz
    jeszcze wolne miejsce w mózgu" :)

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2018-02-19 14:00:12
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-02-16 o 11:24, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Nigdy nie widzialem takowego.
    > Moze nie RAM, tylko Flash widziales ?
    >
    > J.

    Pokazuje się na krótko po włączeniu Osmanda. Takie mignięcie
    komunikatu.  O RAM, flasha to ci akurat u mnie na tablecie dostatek.

  • 15. Data: 2018-02-19 14:00:57
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-02-16 o 19:10, RadoslawF pisze:

    > Zależy który android. W 4.x o braku pamięci najczęściej informowała
    > wysypująca się instalacja kolejnej aplikacji.
    > W 6.x jak spadnie poniżej 1GB wolnego to straszy użytkownika że
    > ma mało i żeby zwolnił.
    >

    > Pozdrawiam

    To jest akurat Android w wersji 2.2. I żeby nie było - w czasie gdy ten
    Android był nowy to o żadnym komunikacie o braku pamięci, przy włączaniu
    Osmanda nie było.

  • 16. Data: 2018-02-20 10:08:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 19 Feb 2018 12:19:18 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > tego, co melduje ow Simple Monitor.

    Ile ten tel ma ram w ogóle?

    --