  • 1. Data: 2023-11-13 19:38:49
    Temat: RB3200
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    Czy przy zakładaniu tej klapy:
    https://youtu.be/ZOZA6nYtKIQ?t=616
    Był taki efekt dźwiękowy pimm-poom czy mi już pamięć zawodzi?
    A może to tylko "mój" egzemplarz tak miał?

    --
    Mirek.

  • 2. Data: 2023-11-13 23:40:56
    Temat: Re: RB3200
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.11.2023 o 19:38, Mirek pisze:
    > Czy przy zakładaniu tej klapy:
    > https://youtu.be/ZOZA6nYtKIQ?t=616
    > Był taki efekt dźwiękowy pimm-poom czy mi już pamięć zawodzi?
    > A może to tylko "mój" egzemplarz tak miał?

    Sądzę że zanotowałeś dźwięk sprężynek :) To nie był efekt "audio" w
    sensie zakamuflowanego odtwarzacza dźwięku/mp3 z przyszłości :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-11-14 00:12:46
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Sądzę że zanotowałeś dźwięk sprężynek :) To nie był efekt "audio" w
    > sensie zakamuflowanego odtwarzacza dźwięku/mp3 z przyszłości :D

    Mogę tylko dopisać, że największą zmorą był...silnik w sensie
    usterki/zużycia ale to już była forma "kompaktowa" bo silnik posiadał
    wbudowaną stabilizację obrotów...noale był szczotkowy, więc się
    zużywał... Dopiero później rolka dociskowa + głowica. Nie liczę złamań
    anteny teleskopowej :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2024-01-14 12:27:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 13 Nov 2023 23:40:56 +0100,
    LordBluzg(R)??<m...@p...onet.pl> wrote:
    > Sądzę że zanotowałeś dźwięk sprężynek :) To nie był efekt "audio" w

    W klapie nie było sprężynek tylko zatrzaski plastikowe. I fakt,
    pamiętam że zatrzaskując klapę dawały satysfakcjonujący dźwięk.

    --
    Marek