  • Data: 2015-12-07 16:11:12
    Temat: RE: Kodak Z990 (było : Nikon Coolpix L840)
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.12.2015 o 20:49, XX YY pisze:

> [...]

    Ale to specyfikacja Kodaka Z990?
    Bo na nim stanęło w końcu, jako że Nikon nie miał wizjera.

    > wedlug specyfikacji : zdjecia seryjne w pelnej rozdzielczosc1: 1,1 / sek. max 4
    zdjecia ( po zrobieniu tych 4 zdjec czas oczekiwania moze wynosic pare sekund - czas
    oprozniania pufera i zapisu na dysk).

    > przy najnizszej rozdzielczosci szybkosc serii: 60 zdjec/sekunde.

    Seryjne faktycznie zrobił w sekundę (5 szt), tyle że zanim po tej
    operacji dało się zrobić kolejne zdjęcie, trzeba było odczekać 50 sekund.
    Po zdjęciu pojedynczym czas oczekiwania od 5 do 10 sekund (nawet przy
    wyłączonej lampie) i co gorsza gdy za szybko naciśniesz spust migawki,
    to zrobi kolejne zdjęcie, ale w wybranym przez siebie momencie, czyli
    np. 2 sekundy po naciśnięciu.
    Jakość standardowa (jpg), rozdzielczość 12 MP.
    Na logikę coś z softem, bo skoro potrafi zrobić w ułamku sekundy 5 zdjęć
    seryjnych, to równie dobrze mógłby pozwolić zrobić kilka zdjęć zwykłych,
    a potem sobie je zapisywać tak długo jak tego potrzebuje.