  • 11. Data: 2018-11-19 13:42:04
    Temat: Re: RMA wadliwego dysku WD.
    Od: "n" <...@...e>

    Po 2+ latach od zakupu (X.2016)?

    -----
    > to reklamuj z tytułu rękojmi.

  • 12. Data: 2018-11-19 19:18:14
    Od: "n" <...@...e>

    Zaraz fioła dostane od tej "przyjaznej inaczej" strony WDC :-(((
    Mam konto i zarejestrowany produkt, jestem zalogowany.
    Jestem teraz na https://westerndigital.secure.force.com/ind/ID_Creat
    eRMA i nie widzę, w co mam dalej kliknąć dla RMA.

    -----
    > Samemu znaleźć to nie łaska?
    > No dobra adres znajdziesz na tej stronie:
    > https://support.wdc.com/warranty/rmaaddress.aspx?lan
    g=pl

  • 13. Data: 2018-11-20 10:56:44
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-11-19 o 13:42, n pisze:
    > Po 2+ latach od zakupu (X.2016)?

    To już nie, zobacz jak wyglądała oferta, czy był zapis 3 lata gwarancji
    czy 2 lata? to już zależy od zapisów w umowie kupna sprzedaży.
    Jak nic nie masz to tylko RMA producenta.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 14. Data: 2018-11-20 12:13:50
    Od: "n" <...@...e>

    Uff, musiałem dzwonić do HP (0080027549338) żeby utworzyć RMA, trzeba najpierw
    wprowadzić na swoim koncie swój adres (Add New Address), żeby pokazały się dalsze
    opcje (wybór produktu z listy zarejestrowanych) na stronie Create RMA.
    Tym niemniej otrzymanie w ramach RMA dysku recertyfikowanego i z gwarancją tylko do
    końca biegu obecnej nie jest tym, co lubią tygrysy...

    Dysk kupowałem w bestcena pl, który to sklep ma różne opinie.
    Tym niemniej świta po głowie myśl, że jak wymienię przez sklep, to może gwarancja
    (chocby przypadkiem z uwagi na np. datę produkcji 'nowego' dysku) zacznie biec na
    nowo?

  • 15. Data: 2018-12-09 13:55:25

    Dobra wiadomość jest taka, że po RMA dysk szczęśliwie się trafiło przyszedł nowy (Oct
    2018).
    Zła że jednak poszło nie z rękojmi (minimalne przekroczenie 2 lat) i gwarancja trwa
    "jedynie" do końca 3-letniego okresu od zakupu w październiku 2016.

    -----
    > Trwa od daty sprzedaży, dostajesz w 90% dysk refubrished i jak napisałeś gwarancja
    trwa do końca okresy gwarancyjnego licząc od daty zakupu.