  • 1. Data: 2016-05-04 11:13:41
    Temat: RPi - prośba
    Od: s...@g...com

    Witam,

    Czy któryś z kolegów posiadających RPi mógłby zrobić dla mnie eksperyment za
    "dziękuję"? Chodzi mi o szybkość grafiki, a konkretnie ile bitmap/sekundę 512x512x24
    bit jakie jest w stanie wyświetlić Rpi.

    Pzdr.
    Stachu

  • 2. Data: 2016-05-04 12:51:17
    Temat: Re: RPi - prośba
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2016-05-04 o 11:13, s...@g...com pisze:
> [...]
    "dziękuję"? Chodzi mi o szybkość grafiki, a konkretnie ile bitmap/sekundę 512x512x24

    Jeśli przygotujesz test to nie ma problemu.

    --
    AWa.

  • 3. Data: 2016-05-04 12:53:39
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 04.05.2016 um 12:51 schrieb Andrzej W.:

    > Jeśli przygotujesz test to nie ma problemu.
    Też mogę, ale nie mam czasu na napisanie testu. Mam RPi2 i RPi3

    Waldek

  • 4. Data: 2016-05-04 13:18:12
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 4 maja 2016 12:51:20 UTC+2 użytkownik Andrzej W. napisał:

    "dziękuję"? Chodzi mi o szybkość grafiki, a konkretnie ile bitmap/sekundę 512x512x24
    bit jakie jest w stanie wyświetlić Rpi.

    > Jeśli przygotujesz test to nie ma problemu.

    OK, tyle że jak na razie moja wiedza o RPi jest prawie znikoma.Podaj mi preferowane
    IDE pod które mógłbym naskrobać kawałek aplikacji do testu. Link do zassania
    kompilatora mile widziany.

  • 5. Data: 2016-05-04 14:07:56
    Od: Krzysiek <k...@p...onet.pl>

> [...]
    "dziękuję"? Chodzi mi o szybkość grafiki, a konkretnie ile bitmap/sekundę 512x512x24

    Może tu coś:

    http://www.geeks3d.com/20150603/quick-benchmark-of-t
    he-raspberry-pi-2-gpu-videocore-iv/

  • 6. Data: 2016-05-04 18:57:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-04 11:13, s...@g...com wrote:
    > Chodzi mi o szybkość grafiki, a konkretnie ile bitmap/sekundę 512x512x24 bit jakie
    jest w stanie wyświetlić Rpi.

    Dużo, przecież jest w stanie obrabiać materiał fullhd @ 30Hz i gry 3D
    chodzą też koło 30Hz z bogatym teksturowaniem. Ograniczeniem bardziej
    jest urządzenie wyświetlające.

    PS. Bez użycia OpenGL (czyli hardware 3D) będzie problem z faktyczna
    wydajnością framebuffera. Czyli test jest *nietrywialny*.

  • 7. Data: 2016-05-04 19:10:05
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-04 18:57, Sebastian Biały wrote:
    > On 2016-05-04 11:13, s...@g...com wrote:
    > PS. Bez użycia OpenGL (czyli hardware 3D) będzie problem z faktyczna
    > wydajnością framebuffera. Czyli test jest *nietrywialny*.

    Zerknij na benchmarki:

    https://www.raspberrypi.org/forums/viewtopic.php?p=3
    70482#p370482

    http://www.roylongbottom.org.uk/Raspberry%20Pi%20Ben