  • 1. Data: 2016-08-20 20:36:12
    Temat: RS3
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=TmCXBs6SpRI

    dałem córce pojeździć i czekam na lincz

  • 2. Data: 2016-08-21 21:25:17
    Temat: Re: RS3
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** m...@i...pl pisze tak:

    > https://www.youtube.com/watch?v=TmCXBs6SpRI
    >
    > dałem córce pojeździć i czekam na lincz

    Wynająłeś Radom czy Szymany? ;)

    --
    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 3. Data: 2016-08-21 21:44:45
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 2016-08-21 21:25, PiteR wrote:
    > na ** p.m.s ** m...@i...pl pisze tak:
    >
    >> https://www.youtube.com/watch?v=TmCXBs6SpRI
    >>
    >> dałem córce pojeździć i czekam na lincz
    >

    > Wynająłeś Radom czy Szymany? ;)

    Stare opuszczone lotnisko wojskowe. Teren prywatny.
    60km od Poznania. Jak przyjeżdża jedna osoba to właściciel
    nic nie mówi. Zorganizowane grupy drifterów w BMW płacą.

  • 4. Data: 2016-08-22 16:33:09
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21.08.2016 o 21:44, m...@i...pl pisze:

    > Stare opuszczone lotnisko wojskowe. Teren prywatny.
    > 60km od Poznania.

    Kąkolewo?
    Bywały poznańskie zloty pms na tym pasie....

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2016-09-01 18:16:06
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    nie ma filma ;/

  • 6. Data: 2016-09-01 19:13:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I bardzo dobrze. Trzeba miec wrzoda na mozgu wielkosci malej pomaranczy zeby taki
    film umieszczac w szmatlawym internecie. Jak widac madrosc w tym przypadku nie idzie
    z kasa jaka podobno ma zakladajacy temat.