  • 1. Data: 2014-04-02 14:26:20
    Temat: Sferia Mobile :-)
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Zwolenników Sferii informuję, że Sferia zmienia... powiedzmy sposób
    działania ;-)

    http://sferia.pl/migracja

  • 2. Data: 2014-04-02 17:55:12
    Temat: Re: Sferia Mobile :-)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Dnia 2014-04-02 14:26, Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
    > Zwolenników Sferii informuję, że Sferia zmienia... powiedzmy sposób
    > działania ;-)
    >
    > http://sferia.pl/migracja

    Było w Prima Aprilis na telepolis
    <http://www.telepolis.pl/wiadomosci/sferia-ruszyla-z
    -mvno-w-polkomtelu,2,3,30289.html>

    Czyli niby jak będzie, bo z tej strony to nie za wiele umiem obczaić.

    1. Likwidacja prepaid
    2. Wersja nomadyczna będzie działać tylko tam gdzie dotychczas?

    Warianty Telefonii Nomadycznej oraz Usług Nomadyczno-Komórkowej
    świadczone są tylko w Strefach Numeracyjnych 22 (Warszawa) oraz 29
    (Ostrołęka).

    <http://panel.sferia.pl/uploaded/dokumenty_02_04_201
    4/CENNIK%20USLUG%20TELEFONICZNYCH%20SFERIA%20S%20A%2
    0%2004%202014.pdf>

    Przemek

  • 3. Data: 2014-04-03 00:41:09
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Zwolenników Sferii informuję, że Sferia zmienia... powiedzmy sposób
    > działania ;-)
    >
    > http://sferia.pl/migracja

    Kuszą diabły... chyba się przelecę do salonu i trochę ich pomagluję...
    Ale nadal nie piszą wprost że stara sieć leci w pizdu...
    No, zobaczę, co mi zaoderują.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 4. Data: 2014-04-11 20:02:16
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:lhhbsv$440$1@node1.news.atman.pl...

    Skorzystałem. Wziąłem SG CorePlus i S800, trochę ciężej, niż do tej pory (89
    zamiast ok. 50 PLN), ale tylko tak dało się za zyla.

> [...]
    -mvno-w-polkomtelu,2,3,30289.html>

    > Czyli niby jak będzie, bo z tej strony to nie za wiele umiem obczaić.

    W to nie wniknąłem, ale oferta jest też dla nich, w ogóle tylko dla
    dotychczasowych klientów nie musi być zachowany okres wypowiedzenia, choć
    przełączenie nastąpi z nowym okresem rozliczeniowym.

    > 2. Wersja nomadyczna będzie działać tylko tam gdzie dotychczas?

    Mniej-więcej tak. Znalazłem, że na obszarze najbliższych 6 stacji bazowych.
    Ale jest na to sposób, o którym za chwilę, legalny, z bogosławieństwem samej
    Sferii.

> [...]
    > (Ostrołęka).
    >
    > <http://panel.sferia.pl/uploaded/dokumenty_02_04_201
    4/CENNIK%20USLUG%20TELEFONICZNYCH%20SFERIA%20S%20A%2

    No, ta nomadyczno-komórkowa. Aby mieć w całej .pl, zachowałem dotychczasowy
    nomadyczny, pozbyłem się bazowego na terminalu (i tak bateria padła i nie
    korzystam od ponad roku), a do nomada dodałem właśnie numer komórkowy.
    Sposobem na użycie w całej pl bez zrywania, jest przekierowanie z nomada na
    komórę, co jest w tym (i tylko w tym - numer GSM dobrany do nomada, na tym
    samym abo) przypadku darmowe. Znajomi nadal dzwonią na stacjonarny, robi się
    przekierowanie na GSM i sobie w Szczecinie odbierasz. I nic za to nie
    dopłacasz, a znajomi o tm nic nie wiedzą. Tylko dzwonienie jest chyba z
    komórczaka i w tym momencie chyba nastąpi ujawnienie... najważniejsze,
    dodzwonić się.

    Tyle na razie na szybko wygrzebałem z pamięci :)
    Acha - i dają (nieproszeni! nic nie wspominałem przy wizycie w salonie) za
    friko kartę microSD z adapterem do normalnej wielkości.

    Teraz formuję baterię, tłukąc już drugie kółeczko swoich empeczy, nastawiłem
    rano (przed 08:00) na full głośności, jest już 20:00, a muzyka nadal piłuje.
    Choć już przy pierwszym kółeczku płakało, że bateria już-tuż-tuż zdechnie,
    bo mało jej. Jakoś owo już-tuż-tuż trwa ok. 4 godzin :) I Liz Mitchell z
    Boney M wesoło sobie śpiewa He was a steppenwolf :)) (update - I see a boat
    on the river) :)) Zdążę uformować baterię do środy/czwartku, kiedy karta ma
    się uaktywnić? :))
    PS Słuchawki oczywiście nie w uszach - słuch to moja praca w końcu...

    --
    Chwilowo brak siga

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 5. Data: 2014-04-12 11:37:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-04-11 20:02, ACMM-033 pisze:

    > Skorzystałem. Wziąłem SG CorePlus i S800, trochę ciężej, niż do tej pory
    > (89 zamiast ok. 50 PLN), ale tylko tak dało się za zyla.

    Naprawdę płacisz prawie dwa razy wyższy abonament, żeby kupić telefon za
    złotówkę? ;-)

  • 6. Data: 2014-04-12 12:52:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Apr 2014 11:37:53 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Naprawdę płacisz prawie dwa razy wyższy abonament, żeby kupić telefon za
    > złotówkę? ;-)

    Wszystko zalezy - abo jest 40 zl wyzsze. razy 24 = 960zl.
    Ten telefon chyba tyle nie warty.

    Ja bazowo nie place 50zl, wiec rachunek mi z reguly wychodzi gorszy
    :-)

    Poza tym czasem 200zl na kredyt tez sie liczy ...

    J.

  • 7. Data: 2014-04-12 15:21:42
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Naprawdę płacisz prawie dwa razy wyższy abonament, żeby kupić telefon za
    > złotówkę? ;-)

    Wreszcie się będę mógł rozgadać. Poza tym był problem mobilności poza 22 i
    29. To nieco na wyrost, ale jedyne możliwe.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 8. Data: 2014-04-12 15:24:17
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wreszcie się będę mógł rozgadać. Poza tym był problem mobilności poza 22 i
    > 29. To nieco na wyrost, ale jedyne możliwe.

    I jeszcze jedna rzecz - dla mnie cudowna - nie mam w nim FEJZBUGA... :P

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 9. Data: 2014-06-03 21:02:55
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Czyli wszystkie oferowane przez nich aparaty są dwukartowe?

  • 10. Data: 2014-06-03 21:27:06
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    "x
    The requested content cannot be loaded.
    Please try again later.

    Niestety Twoja przeglądarka internetowa jest przestarzała i nie możemy poprawnie
    wyświetlić naszej strony firmowej.
    Pobierz nową wersje przeglądarki z oficjalnej strony Internet Explorer:
    przejdź"

    Mam xp z IE8 do q....y nędzy!!

    -----