  • 1. Data: 2014-03-13 18:04:33
    Temat: Telekomunikacja Polska
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Przed chwilą zadzwonił do mnie jakiś naciągacz, przedstawił się i mówi,
    że jest z "telekomunikacji polskiej". Ja mu na to, że taka firma nie
    istnieje, więc to musi być pomyłka. A on powtarza swoje, że chciałby
    mi zaproponować "nowe rozwiązania głosowe telekomunikacji polskiej".
    Znowu usłyszał, że nic mi o tym nie wiadomo, żeby taki operator mógł
    mieć coś do zaoferowania. Ale nie nie zraził się i znów chciał gadać
    o zawarciu umowy. Odpuścił dopiero za trzecim razem, coś powiedział
    o Orange, ale jednocześnie przeszła mu ochota do składania ofert
    handlowych.

    Czy po definitywnym przemalowaniu tepsy na pomarańczowo, pojawiła się
    na rynku jakaś nowa firma, która używa nazwy "Telekomunikacja Polska"
    i próbuje w ten sposób naciągać ludzi? Poprzednio była telekomunikacja
    "Polska Dzień Dobry" i inne, które bazowały na podobieństwie nazw. A tu
    nazwa nie była podobna, tylko dokładnie taka sama. Czy może jednak Orange
    Orangem, w papierach wszystko zmienili, ale spece od marketingu doszli
    do wniosku, że starą nazwą ludzi można skołować skuteczniej niż nową?

    --
    Jarek

  • 2. Data: 2014-03-13 19:34:48
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../

> [...]
    > Orangem, w papierach wszystko zmienili, ale spece od marketingu doszli
    > do wniosku, że starą nazwą ludzi można skołować skuteczniej niż nową?

    Zobaczysz jak umowa przyjdzie...

  • 3. Data: 2014-03-13 22:35:50
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Dnia 2014-03-13 18:04, Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
> [...]

    > Orangem, w papierach wszystko zmienili, ale spece od marketingu doszli
    > do wniosku, że starą nazwą ludzi można skołować skuteczniej niż nową?

    Ech, a z drugiej strony, już dobrych parę lat temu, gdy miałem jeszcze
    Pomarańczowe abo powered by PTK Centertel, to dziunie-naciągaczki
    przedstawiały się "Dzwonię z firmy Orange" :-). Co ciekawe, gdy niemal
    równo 5 lat temu przeszedłem na POPa (bo mało dzwonię i jakoś mi taniej
    wychodzi), nękanie drogą paszczową jakoś się skończyło, chociaż
    przychody ode mnie im spadły i powinni być bardziej zmotywowani, żeby
    mnie naciągnąć na jakąś większą kasiorę ;-).

    Przemek

  • 4. Data: 2014-03-13 23:01:05
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Przemysław Kowalik napisał:

> [...]
    > przychody ode mnie im spadły i powinni być bardziej zmotywowani, żeby
    > mnie naciągnąć na jakąś większą kasiorę ;-).

    No dobra, ale ja wciąż nie wiem, czy to pociotki PPTiT, czy jacyś inni
    przebierańcy. Do znajomego wciąż dzwonią z ofertą neostrady i zawsze
    mówią, że są z Orange. Ale on ma coś takiego, co się nazywa "Orange DSL",
    czy podobnie -- w każdym razie zakładane w czasach, kiedy stacjonarna
    tepsa jeszcze nie miała w sobie niczego pomarańczowego. Że niby to BSA
    było.

    --
    Jarek