  • 1. Data: 2017-09-21 15:58:04
    Temat: Greenpeace atakuje :-)
    Od: p...@g...com

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/aktywisci-greenpeace-
    wdarli-sie-na-statek-z-samochodami-volkswagena/lym1s
    s4

  • 2. Data: 2017-09-21 17:51:43
    Temat: Re: Greenpeace atakuje :-)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 września 2017 15:58:07 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/aktywisci-greenpeace-
    wdarli-sie-na-statek-z-samochodami-volkswagena/lym1s
    s4

    Się nudzi co niektórym
    "Do roboty niech się wezmą" mawiał mój tata o takich "aktywistach"

  • 3. Data: 2017-09-21 21:04:02
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-21 o 15:58, p...@g...com pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/aktywisci-greenpeace-
    wdarli-sie-na-statek-z-samochodami-volkswagena/lym1s
    s4

    Diesle dawno powinny być przetopione na łyżeczki.

  • 4. Data: 2017-09-22 08:21:35
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.09.2017 o 21:04, Poldek pisze:
    wdarli-sie-na-statek-z-samochodami-volkswagena/lym1s
    s4

    > Diesle dawno powinny być przetopione na łyżeczki.
    dlaczego?
    a jeśli zgadzasz się z greenpeacowcami, to przyjmij do wiadomości, że
    mówienie komuś że coś jest złe, prawie nigdy nie prowadzi do poprawy.
    mówienie co dobre - ma duże szanse

    ToMasz

  • 5. Data: 2017-09-22 09:05:20
    Od: p...@g...com

    http://www.n-tv.de/wirtschaft/ADAC-fordert-von-VW-13
    -Milliarden-Euro-article20032559.html

    ja mowie:
    oddawac moje 5000 EUR :-)

  • 6. Data: 2017-09-22 12:17:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >http://wiadomosci.onet.pl/kraj/aktywisci-greenpeace
    -wdarli-sie-na-statek-z-samochodami-volkswagena/lym1
    ss4

    VW ma juz strategie.
    eGolf, Golf GTE, i cos kilkanascie innych modeli elektrycznych
    przewiduja.

    J.

  • 7. Data: 2017-09-22 12:37:35
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-22 o 08:21, ToMasz pisze:
> [...]
    > a jeśli zgadzasz się z greenpeacowcami, to przyjmij do wiadomości, że
    > mówienie komuś że coś jest złe, prawie nigdy nie prowadzi do poprawy.

    Chodzi ci o to, żeby mówić, że oszukiwanie na emisji trujących spalin
    jest cacy i wtedy problem zniknie?

  • 8. Data: 2017-09-22 13:54:09
    Od: p...@g...com

    Ma już strategię ? Wow no to Tesla ma pozamiatane mogą wstrzymać produkcję, akcje w
    dół, giełda szaleje :-)

  • 9. Data: 2017-09-22 15:04:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-22 o 12:37, Poldek pisze:

    > Chodzi ci o to, żeby mówić, że oszukiwanie na emisji trujących spalin
    > jest cacy i wtedy problem zniknie?

    Najpierw niech udowodnią że problem istnieje.
    A potem niech doprowadzą aby regulacje w temacie emisji spalin
    dotyczyły wszystkich i wszędzie a nie tylko wybrane grupy społeczne,
    w wybranych krajach które łatwo wydymać.

    A skargi lub swoje zdanie nie zapomnij wysłać do prezydenta USA.
    I mam nadzieję ze wiesz dlaczego.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2017-09-22 17:27:07
    Od: t-1 <t...@t...pl>