  • 1. Data: 2010-10-06 19:42:07
    Temat: Radom - Marki _ piątek przed południem
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Witam!
    W piątek mam być w Markach na 11:00 a nie mogę wyjechać z Radomia przed
    8:30.
    Jeździłem dotąd albo przez:
    Tarczyn - Piaseczno - Puławska - Dolinka Służewiecka- Most Siekierkowski -
    Marsa - Żołnierska...
    albo
    wjazd do DC Al. Krakowską/Grójecką przy Banacha w lewo - Al. Prymasa - AK -
    i mostem Toruńskim...
    Z reguły planuję wyjazdy ze sporym zapasem czasowym ale jak trzeba to i
    "przycisnę". Tym razem się nie da. Jakby ktoś podpowiedział która trasa
    będzie mniej zakorkowana/rozbabrana o tę porę to wdzięczność murowana.

    pozdr
    lublex

  • 2. Data: 2010-10-06 20:32:26
    Temat: Re: Radom - Marki _ piątek przed południem
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > W piątek mam być w Markach na 11:00 a nie mogę wyjechać z Radomia przed
    > 8:30.

    nie zdąrzysz

    jk

  • 3. Data: 2010-10-08 20:29:47