  • 1. Data: 2010-10-06 12:47:35
    Temat: Pytanie o mandat i karta za wycieraczka od zlośliwego sąsiada
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    Jak to wygląda z punktu prawnego, mianowicie?

    Jest sobie bloczek nieduzy, prywaciaz wybudowal, sprzedal mieszkania
    droga szutrowa, podziurawiona, co prawda są krawężniki, na poboczu rosną
    chwaty wysokie do kolan albo i wyższe,
    chwasty wraz z kamieniami, ogolnie blok ladny ale w kolo tragedia.

    Zaparkowałem z braku miejsca na chwastach z kamieniami

    Rano złosliwa uwaga w szybie

    Szanowny Panie Kierowco, Szanuj zieleń bo dam Ci mandat Straży Miejskiej'

    dodam, że czesto staje ktos tam, brak znaku droga wewnętrzna.
    jest to na uboczu miasta jeden blok i pola w koło

    Czy taki mandat można otrzymać za takie parkowanie?

    dziękuję pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-06 12:59:21
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > Czy taki mandat można otrzymać za takie parkowanie?

    mozna i trzdeba
    Ja nieraz wolłaem na swoich sonsaidów- buraków

    jk

  • 3. Data: 2010-10-06 13:02:11
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest to na uboczu miasta jeden blok i pola w koło
    >
    > Czy taki mandat można otrzymać za takie parkowanie?

    Jest zieleń to się parkować nie powinno. Ty zaparkujesz, trochę się
    zakopiesz bo popada i następny powie że to wcale nie zieleń ale błoto więc
    można parkować.

  • 4. Data: 2010-10-06 13:29:36
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 06.10.2010 13:02, Agent pisze:
    > zakopiesz bo popada i następny powie że to wcale nie zieleń ale błoto
    > więc można parkować.

    Fachowo to się OIDP nazywa ,,klepisko''.

    S.

  • 5. Data: 2010-10-06 16:15:23
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    > Jest zieleń to się parkować nie powinno. Ty zaparkujesz, trochę się
    > zakopiesz bo popada i następny powie że to wcale nie zieleń ale błoto więc
    > można parkować.

    przed domem z kolei rosnie trawa i tez parkuję tam, wrasta w ulicę, za to
    tez mandat można dostać?

    czy ktoś może przytoczyć jakiś art i paragraf?

  • 6. Data: 2010-10-06 16:23:08
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    > mozna i trzdeba
    > Ja nieraz wolłaem na swoich sonsaidów- buraków

    Polemizowałbym jeśli ktoś o coś dba trzeba szanować, zgadzam się.
    Jak jest 'trawa' na poboczu przy drodze polnej zaniedbana z gruzami w koło i
    dziurami?

    podaj paragraf, proszę.

    tysiące aut parkuje na poboczach na 'trawie'
    a jakos mandatów nie daje Straż Miejska.

  • 7. Data: 2010-10-06 16:25:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 6 Oct 2010 16:23:08 +0200, amir napisał(a):

    > Polemizowałbym jeśli ktoś o coś dba trzeba szanować, zgadzam się.
    > Jak jest 'trawa' na poboczu przy drodze polnej zaniedbana z gruzami w koło i
    > dziurami?
    >
    > podaj paragraf, proszę.

    Po co karmisz Kolinę? Jakiś dzień dobroci? Nie dość, że wszyscy tego
    toppostującego śmiecia z kf wyciągają, to ty jeszcze to...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-10-06 17:28:08
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > toppostującego śmiecia z kf wyciągają, to ty jeszcze to...

    pierwse zasada: nie dyskutuj z trolem

    jk

  • 9. Data: 2010-10-06 18:04:08
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "amir" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > jest to na uboczu miasta jeden blok i pola w koło
    >
    > Czy taki mandat można otrzymać za takie parkowanie?

    Bardziej martwilbym sie porysowanym samochodem albo zyczliwym kamieniem w
    szybe. Tacy spolecznicy bez ciekawszych zajec w zyciu potrafia naprawde
    zatruc zycie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-10-06 18:57:53
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Bardziej martwilbym sie porysowanym samochodem albo zyczliwym kamieniem w
    > szybe. Tacy spolecznicy bez ciekawszych zajec w zyciu potrafia naprawde
    > zatruc zycie.

    Dlatego tez nie parkuje w tym miejsciu juz,
    jednak to przykre miec takich sasiadów.

    Pewnie czuc musi sie dumny teraz