  • 1. Data: 2010-10-06 19:41:28
    Temat: kody do fabrycznego radia renault, gdzie szukać?
    Od: "mariuszmo" <t...@s...pl>

    renówka z belgii.
    Pełen komplet dokumentów i książki serwisow, instrukcje a kodu brak
    Po odłaczeniu akumulatora niestety radio chce ten kod.
    Ktoś może ma pojecie gdzie to fabrycznie mogło zostać wpisane lub wklejone?
    i jak ewentualnie taka naklejka powinna wyglądać?

  • 2. Data: 2010-10-06 20:40:32
    Od: "krzymek" <k...@t...pl>

    Kod do radia dostaniesz w ASO.
    Bedzie bezpłatny lub płatny - zalezy to od aso.
    Jak udowodnisz iż radio jest twoją własnością wtedu kod możesz dostać
    podając numery radia.
    Po wyjęciu radia jest na nim naklejka i tzw servis kod.

    --
    ---==[ krzymek ]==---
    Laguna II '03 1.9dCi F9Q750 Turbo#2

  • 3. Data: 2010-10-06 20:58:41
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2010-10-06 19:41, mariuszmo pisze:
> [...]
    > Ktoś może ma pojecie gdzie to fabrycznie mogło zostać wpisane lub
    > wklejone? i jak ewentualnie taka naklejka powinna wyglądać?

    hej zobacz czy z tyłu radia nie ma kodu czasem ktoś napisze.
    Ew. poszukaj gdzieś ja kiedyś miałem nalepione pod popielniczką.
    Ps chyba na giełdzie powinni ci to rozkodować.
    pozdrawiam
    marcin

  • 4. Data: 2010-10-06 21:28:43
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "mariuszmo" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ktoś może ma pojecie gdzie to fabrycznie mogło zostać wpisane lub
    > wklejone? i jak ewentualnie taka naklejka powinna wyglądać?

    Powinno być w książce gwarancyjnej na kartce przyczepione
    Niemcy w briefie jeszcze wklepują (ja tak odczytałem bo karteczki nie miałem
    w gwarancji)
    Możesz pojechac do ASO
    albo zapytać na forum
    http://forum.eserviceinfo.com/viewforum.php?f=8&sid=
    e1a908343f8a6e357b77c5a7b3ddf4b5

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2010-10-06 23:37:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Oct 2010 21:28:43 +0200, "Irokez" <n...@e...pl> wrote:

    >Powinno być w książce gwarancyjnej na kartce przyczepione

    Niekoniecznie na kartce. Mnie w ASO, przy odbiorze auta, sprzedawca
    wpisał długpisem na pierwszej stronie książki. To samo w drugim aucie,
    sprowadzanym z Niemiec - też wpisane w książce długopisem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-10-07 09:15:40
    Od: Marcin <n...@n...pl>

> [...]
    > Ktoś może ma pojecie gdzie to fabrycznie mogło zostać wpisane lub
    > wklejone? i jak ewentualnie taka naklejka powinna wyglądać?

    http://www.google.pl/search?aq=0&oq=renault+code&sou
    rceid=chrome&ie=UTF-8&q=renault+code+calculator#scli
    ent=psy&hl=pl&source=hp&q=RENAULT+PRE-CODE+CALCULATO
    R&aq=f&aqi=g2&aql=&oq=RENAULT+PRE-CODE+CALCULATOR&gs
    _rfai=&pbx=1&fp=73f37432b8b8a1ab

  • 7. Data: 2010-10-07 22:07:10
    Od: "mariuszmo" <t...@s...pl>

> [...]
    ent=psy&hl=pl&source=hp&q=RENAULT+PRE-CODE+CALCULATO
    R&aq=f&aqi=g2&aql=&oq=RENAULT+PRE-CODE+CALCULATOR&gs

    Dzięki, pomogło :)