  • 1. Data: 2010-10-06 16:06:25
    Temat: poznań - słupsk.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Dzisiaj rano jechałem z Poznania do Słupska.

    Po drodze między Szczecinkiem a Słupskiem stały
    3 śmietniki z czego jeden w kompletnym polu,
    gdzie nie było nic oprócz ograniczenia do 70.
    No zupełnie nic. Nawet przystanku PKS nie było.

    Dodatkowo trzy fotoradary były naładowane.

    Generalnie, to masakra. Tym razem się udało
    i zdjęcia nie było, chociaż jutro będę wracał :D

    IMO to najgorsza trasa w Polsce pod względem ilości
    aktywnych kontroli FR. Poza sezonem wakacyjnym
    droga ta raczej jest mało uczęszczana - brak
    kierowców, którzy by zamrugali długimi.

    Jest jeszcze jakaś trasa tak obstawiona FR?

  • 2. Data: 2010-10-06 17:02:25
    Temat: Re: poznań - słupsk.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-06 16:06, megrims pisze:
    > Dzisiaj rano jechałem z Poznania do Słupska.

    > Jest jeszcze jakaś trasa tak obstawiona FR?

    krajowa 8 ;D

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 3. Data: 2010-10-06 17:51:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał
    > krajowa 8 ;D

    Bynajmniej. tam tylko slupkow duzo, a aktywnego zadnego.
    No chyba ze maja dlugi czas obrobki danych :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-10-06 17:59:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-06 17:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał
    >
    > Bynajmniej. tam tylko slupkow duzo, a aktywnego zadnego.
    > No chyba ze maja dlugi czas obrobki danych :-)

    Jak dostaniesz, to hurtem. I z zaproszeniem na trzy kolejne egzaminy. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-10-06 18:47:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-06 17:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał
    >
    > Bynajmniej. tam tylko slupkow duzo, a aktywnego zadnego.

    Muszę zdecydowanie zaprzeczyć i dodać, że 8 jest długa.

    > No chyba ze maja dlugi czas obrobki danych :-)

    Być może - zdjęcie z grudnia przyszło w marcu.

  • 6. Data: 2010-10-06 22:37:06
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-06 18:47, Artur Maśląg pisze:

    > Muszę zdecydowanie zaprzeczyć i dodać, że 8 jest długa.

    > Być może - zdjęcie z grudnia przyszło w marcu.

    U nas w firmie rekord. Z Białego Boru przyszło w tydzień,
    a auto w leasingu :D

  • 7. Data: 2010-10-12 07:56:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 06 Oct 2010 18:47:36 +0200, Artur Maśląg wrote:

    >Muszę zdecydowanie zaprzeczyć i dodać, że 8 jest długa.

    To moze gdzies miedzy Litwa a Warszawa stawiaja te FR, bo drugi koniec
    jezdze czesciej :-)