  • 1. Data: 2010-09-27 21:44:09
    Temat: jak to będzie z kratką po 1 stycznia?
    Od: "em" <e...@g...pl>

  • 2. Data: 2010-09-27 21:48:14
    Temat: Re: jak to będzie z kratką po 1 stycznia?
    Od: "em" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    nie udało mi się w poprzednim poście

    pytanie, nie ma być możliwości odliczenia vat od samochodów z kratką - czy to
    pewne? muszę kupić auto, ale w sumie nie koniecznie w tym roku, wszędzie tylko
    straszą bierz teraz, taniej nie będzie, ale może jednak będzie? jak uważacie?
    auta się sprzedają słabo, może sprzedawcy podejdą rozsądnie, nie możesz odliczyć
    vatu, to obniżymy cenę - czy może rzeczywiście taniej już się nie da :)?