  • 11. Data: 2013-09-05 14:35:17
    Temat: Re: Rajdowiec
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Giluś zamiast przeprosić za przejęzyczenie i napisać sprostowanie, stara
    > się teraz wmówić, że osoby, którym nie podoba się wyzywanie dzieci od świń
    > mają problem z rozumem.
    > Do tego tłumaczenie, że wolno mu nazywać dziecko świnią jeżeli jest tak
    > przewożone jak na filmie, świadczy o tym, że sam ma coś nie tak "pod
    > sufitem".
    > Uważasz, że on ma rację?

    Jakie przejezyczenie ? Gil to prostacki burak nie od dzisiaj, moze ma
    stresujacy zawod:
    http://www.goldenline.pl/rafal-gil2/

  • 12. Data: 2013-09-05 16:39:24
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    wiadomości news:865171707.20130905112643@pik-net.pl.invalid...

    > Skoro kierowca traktuje własne dziecko jak byle świnię przewożoną byle
    > jak, byle do rzeźni, to wcale się nie dziwię świeżo upieczonemu
    > tatusiowi, że go nerwy ponoszą. Już nie wspominając o tym, że
    > szaleństwa za kierownicą z dwójka małych dzieci w samochodzie też źle
    > świadczą o idiocie za kierownicą.

    Uważasz, że jeżeli Twój ocieć by Cię gwałcił to wszyscy mają prawo Cię
    nazywać kurwiszonkiem dającym d... tatusiowi lub cwelkiem?

    Mnie też się nie podoba zachowanie tego kierowcy, ale żeby nazwać
    dziecko świnią to już trzeba mieć nieźle "nasrane pod sufitem".

  • 13. Data: 2013-09-05 18:05:44
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 5 Sep 2013 14:35:17 +0200, Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
    wrote:

    >Jakie przejezyczenie ? Gil to prostacki burak nie od dzisiaj, moze ma
    >stresujacy zawod:
    >http://www.goldenline.pl/rafal-gil2/

    Zaimponiłeś mi Wąski...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2013-09-05 21:45:34
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    > ... z niego/niej wyrosnie
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=pCvJgM6MWZs

    za kilka lat sie dowie ile trzeba tyrac na takie cacko...

  • 15. Data: 2013-09-05 22:43:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-09-05 16:39, uzytkownik pisze:

> [...]

    Faktem jest. W unii europejskiej są standardy przewożenia świń
    gwarantujące im większe bezpieczeństwo.

    Przepraszam za nazwanie tego dziecka świnią. Jako, że ojciec
    wozi je jak wór kartofli na pace zmieniam zdanie i uważam, że
    jest to wór kartofli.

    > Uważasz, że jeżeli Twój ocieć by Cię gwałcił to wszyscy mają
    > prawo Cię nazywać kurwiszonkiem dającym d... tatusiowi lub
    > cwelkiem?

    Ale tu zmieniłeś temat i niepotrzebnie wywlekasz swoje życie
    prywatne.

    > Mnie też się nie podoba zachowanie tego kierowcy, ale żeby
    > nazwać dziecko świnią to już trzeba mieć nieźle "nasrane pod
    > sufitem".

    Przeprosiłem ? Przeprosiłem. To nie świnia. To wór kartofli.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 16. Data: 2013-09-06 08:15:41
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie przejezyczenie ? Gil to prostacki burak nie od dzisiaj, moze ma
    > stresujacy zawod:
    > http://www.goldenline.pl/rafal-gil2/

    Nazwał dziecko świnią, bo dziecku wisiały gile z nosa, to chyba oczywiste.

    --
    Miranda

  • 17. Data: 2013-09-06 10:28:24
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:l0aqli$vg0$1@node2.news.atman.pl...

    > Przeprosiłem ? Przeprosiłem. To nie świnia. To wór kartofli.

    Nie przeprosiłeś tylko zachowujesz się jak kretyn i cham, ubliżając
    wszystkim tym, których razi twoje chamstwo.

  • 18. Data: 2013-09-06 12:51:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup
    >Jakie przejezyczenie ? Gil to prostacki burak nie od dzisiaj, moze ma
    >stresujacy zawod:
    >http://www.goldenline.pl/rafal-gil2/

    Stresujacy ... ale inaczej :-)
    To Gilu w ramach zawodu stresuje dluznikow :-)

    A dziecko ... no trzeba obiektywnie powiedziec ze tucznik troche jest
    :-)

    J.