  • 1. Data: 2013-09-03 10:06:12
    Temat: Gdzie w Warszawie kupię obejmę z nierdzewki?
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Obejma wygląda tak:

    http://www.chmurka.net/r/obejma.jpg

    Przewód ma 15mm średnicy. To nie musi być (taka jak na zdjęciu) obejma
    jednorazowa, może być skręcana, ale zależy mi na tym, żeby była nierdzewna,
    bo jak to zardzewieje i puści, to będzie źle (to przewód od pompy paliwa w
    motocyklu, 3 bary, jak puści to wyłączenie zapłonu nie pomoże, bo paliwo
    poleci grawitacyjnie z baku - sprawdzone).

    Myślałem że to jest do dostania wszędzie, ale Castorama nie ma, BricoMan
    nie ma, Larsson ani MotoMotion też nie mają, dwóch mechaników też nie ma...
    dzisiaj chcę pojechać do AsMetu, ale jak tam nie będą mieli, to nie mam
    już pomysłów...

    Macie jakieś lokalizacje, gdzie to można kupić? Jakieś sklepy motoryzacyjne
    w Warszawie? Ważne żeby były czynne przynajmniej do 17, najlepiej Ochota,
    Wola, Ursus, Śródmieście...

    Pozdr.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2013-09-03 11:03:02
    Temat: Re: Gdzie w Warszawie kupię obejmę z nierdzewki?
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-03 10:06, Adam Wysocki pisze:
> [...]
    > motocyklu, 3 bary, jak puści to wyłączenie zapłonu nie pomoże, bo paliwo
    > poleci grawitacyjnie z baku - sprawdzone).

    Zwykle opaski skrecane sa niklowane lub ocynkowane, wytrzymaja na
    zewnatrz minimum kilka lat, a chyba co kilka lat mozna wymienic opaske
    za 1 zł?
    Jesli nierdzewka to sklepy zeglarskie

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 3. Data: 2013-09-03 11:27:33
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Macie jakieś lokalizacje, gdzie to można kupić? Jakieś sklepy
    > motoryzacyjne
    > w Warszawie? Ważne żeby były czynne przynajmniej do 17, najlepiej Ochota,
    > Wola, Ursus, Śródmieście...

    Może do Asmetu zajrzyj najpierw.

  • 4. Data: 2013-09-03 11:59:32
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Obejma wygląda tak:
    >
    > http://www.chmurka.net/r/obejma.jpg

    Takie:
    http://nelkor.com.pl/promocje.html
    tylko, ze to chyba Legionowo :)

  • 5. Data: 2013-09-10 10:18:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-03, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:
> [...]
    > w Warszawie? Ważne żeby były czynne przynajmniej do 17, najlepiej Ochota,

    Czy aby nie przesadzasz? Jezdzic za taka opaska tyle czasu i palic tyle
    paliwa? Skoro zwykle zamocowane pod samochodem (co jezdzi w zimie a to ma
    tu najwieksze znaczenie) wytrzymuja spokojnie pare lat?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2013-09-10 11:04:33
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.regionalne.warszawa AZ <a...@g...com> wrote:

    > Czy aby nie przesadzasz? Jezdzic za taka opaska tyle czasu i palic tyle
    > paliwa? Skoro zwykle zamocowane pod samochodem (co jezdzi w zimie a to ma
    > tu najwieksze znaczenie) wytrzymuja spokojnie pare lat?

    Miałem zwykłą na wydechu w poprzednim moto, przy zdejmowaniu tłumika
    rozpadła się w rękach. Niby temperatura... ale nie chciałbym, żeby
    kiedyś podobnie rozpadła się opaska na przewodzie paliwowym. Trochę
    smutno byłoby, gdyby 20 litrów benzyny wyciekło przez noc z baku w
    garażu podziemnym, w którym praktycznie nie ma wentylacji. Gdyby to
    był przewód powietrza, odma albo właśnie tłumik, to bym to olał...

    Kupiłem w Asmecie jakąś nierdzewną, która ma podobno rdzewną śrubę...
    zobaczymy jak to się sprawdzi.

  • 7. Data: 2013-09-12 07:36:32
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > garażu podziemnym, w którym praktycznie nie ma wentylacji. Gdyby to
    > był przewód powietrza, odma albo właśnie tłumik, to bym to olał...

    A kawał drutu z miedzi? Nie rozwiązuje to problemu ale...

    A jaka była oryginalna?

    J.

  • 8. Data: 2013-09-12 09:14:48
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)