  • 1. Data: 2013-09-04 13:29:53
    Temat: Rajdowiec
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    ... z niego/niej wyrosnie

    http://www.youtube.com/watch?v=pCvJgM6MWZs

    J.

  • 2. Data: 2013-09-04 21:58:18
    Temat: Re: Rajdowiec
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-09-04 13:29, J.F pisze:

    > ... z niego/niej wyrosnie
    > http://www.youtube.com/watch?v=pCvJgM6MWZs

    O ile dożyje. Spójrz na sposób przewożenia dziecka z tyłu ;)

    P.S. Jestem jebnięty i dla mnie przewożenie dziecka(takiego)
    przodem do kierunku ruchu jest niepoważne, a przewożenie tej
    świni z tylnego siedzenia w sposób w jaki jest przewożona
    kategoryzuje kierowcę do odstrzału.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2013-09-04 22:44:16
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:l083ju$6mp$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > do kierunku ruchu jest niepoważne, a przewożenie tej świni z tylnego
    > siedzenia w sposób w jaki jest przewożona kategoryzuje kierowcę do

    Gdzie tam widzisz świnię na tylnym siedzeniu?

  • 4. Data: 2013-09-05 00:39:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-09-04 22:44, uzytkownik pisze:

    > Gdzie tam widzisz świnię na tylnym siedzeniu?

    Od 30 sekundy. Wiem, że nie zrozumiałeś. Pozwolę sobie
    dopowiedzieć i z góry zaznaczyć EOT po tej dopowiedzi dla
    wolniej myślącego. Jeśli dorosły traktuje dziecko jak mięso
    armatnie, to jestem uprawniony opisać to dziecko słowem ŚWINIA
    na filmiku zamieszczonym przez tego dorosłego.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 5. Data: 2013-09-05 09:21:44
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:l08d2b$ghp$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > dorosły traktuje dziecko jak mięso armatnie, to jestem uprawniony
    > opisać to dziecko słowem ŚWINIA na filmiku zamieszczonym przez tego

    Jeżeli ktoś dziecko nazywa świnią na publicznym forum to mam prawo
    nazwać go debilem.
    Jak widać raczej problem zbyt wolnego myślenia leży po twojej stronie,
    gdzyż piszesz szybciaj niż myślisz.

  • 6. Data: 2013-09-05 09:51:06
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 05 Sep 2013 00:39:35 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Od 30 sekundy.

    Z jednym miales racje - faktycznie jestes jebniety.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 7. Data: 2013-09-05 10:39:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maciek,

    Thursday, September 5, 2013, 9:51:06 AM, you wrote:

    > Z jednym miales racje - faktycznie jestes jebniety.

    Chyba ty.

    Naprawdę nie widzisz, w jaki sposób jest przewożone dziecko na tylnym
    siedzeniu?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2013-09-05 10:42:15
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 5 Sep 2013 10:39:03 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Chyba ty.
    > Naprawdę nie widzisz, w jaki sposób jest przewożone dziecko na tylnym
    > siedzeniu?
    Przewożenie dziecka to jeden temat, ale druga sprawa to nazwanie dzieciaka
    "świnią" - i tego dotyczy całe to "haloo".
    Naprawdę tego nie widzisz?

    --
    Franc

  • 9. Data: 2013-09-05 10:49:26
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    wiadomości news:1386773647.20130905103903@pik-net.pl.invalid...

    > Chyba ty.
    >
    > Naprawdę nie widzisz, w jaki sposób jest przewożone dziecko na tylnym
    > siedzeniu?

    Dziecko czy świnia?

    Odróżniasz zwroty:

    "... a przewożenie tej świni" od np.
    "... a przewożenie jak świni"

    Giluś zamiast przeprosić za przejęzyczenie i napisać sprostowanie, stara
    się teraz wmówić, że osoby, którym nie podoba się wyzywanie dzieci od
    świń mają problem z rozumem.
    Do tego tłumaczenie, że wolno mu nazywać dziecko świnią jeżeli jest tak
    przewożone jak na filmie, świadczy o tym, że sam ma coś nie tak "pod
    sufitem".
    Uważasz, że on ma rację?

  • 10. Data: 2013-09-05 11:26:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Franc,

    Thursday, September 5, 2013, 10:42:15 AM, you wrote:

    > Przewożenie dziecka to jeden temat, ale druga sprawa to nazwanie dzieciaka
    > "świnią" - i tego dotyczy całe to "haloo".
    > Naprawdę tego nie widzisz?

    Skoro kierowca traktuje własne dziecko jak byle świnię przewożoną byle
    jak, byle do rzeźni, to wcale się nie dziwię świeżo upieczonemu
    tatusiowi, że go nerwy ponoszą. Już nie wspominając o tym, że
    szaleństwa za kierownicą z dwójka małych dzieci w samochodzie też źle
    świadczą o idiocie za kierownicą.

    --
    Best regards,
    RoMan