  • 21. Data: 2014-12-24 13:39:32
    Temat: Re: Ranking baterii 'niezaleznych'.
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-12-24 o 13:08, Piotr Kosewski pisze:
    > Kilka sekund w google i znalazłem test z przeuroczym tytułem
    > - ideał na tę okazję. :D
    > http://digital-photography-school.com/phottix-mitros
    -review-the-best-flash-system-you-have-never-heard-o
    f/

    > pozdrawiam,
    > Piotr Kosewski

    No tak trochę jak zombi wyszła na tej fotce pierwszej

    wesołych :)

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2015-01-02 16:05:21
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-12-21 o 22:07, Marek pisze:

    > Podłączę się do wątku - co prawda nie w temacie Nikona czy Pentaxa,
    > ale może komuś się to przyda. Do Sony A77/99 kupiłem akumulatory
    > Phottix i Newell. Te pierwsze oddałem z uwagi na to iż po pewnym
    > czasie użytkowania (1 i 2 ładowania) odmówiły posłuszeństwa. Oba
    > akumulatory zostały odrzucone przez aparaty (oba). Oryginalna
    > ładowarka Sony nie chciała ładować jednego z nich nawet, zapasowa
    > ładowarka innego producenta - ładowała. Używam sporo tańszych Newell
    > od ponad 2 lat i nie mam żadnych zastrzeżeń.

    Kupiłem właśnie Newell zamiennik FM500H.
    Po naładowaniu oryginalną ładowarką i wsadzeniu do Sony A58, ten
    pokazuje mi 87% baterii.
    Czy to w tych zamiennikach Newell normalne?

    --
    Irokez