  • Date: Sat, 02 Apr 2011 11:56:22 +0200
    From: Shrek <lskorupka@wirtualna>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re:

    W dniu 2011-04-02 11:34, J.F. pisze:

    > Zauwaz ze on wolniej nie jezdzi, poza swiatlami i korkami.

    No to ciekawe, tiry i osobówki jadą tą samą trasą, ale TIRy szybciej?
    Kupy się nie trzyma.

    Dla przykładu Berlin - Terespol dla osobówki google maps podaje 784 km i
    10h12m. średnia powyżej 70, tylko że połowa trasy to autostrada, gdzie
    osobówka może o 50 km/h szybciej jechać.

    Wrocław - Warszawa 343 km i 5h24m. tu masz koło 60 osobówką - tirem nie
    dasz rady. Zwłaszcza, ze Gierkówka rozkopana.

    > Oczywiscie zalezy jaka ma trase - przez miasta czy obwodnicami, przez
    > wiochy z radarami czy bez.

    Trasa jak to trasa w Polsce. No i fajnie że poruszyłeś kwestie
    fotoradarów. TIRy tylko wtedy są konkurencyjne jak tną do kagańca przez
    zabudowany. Jakby przestrzegały ograniczeń, to nawet PKP by je
    wyprzedziło (a też przestrzegają).

    Shrek.