  • Data: 2009-01-27 09:07:51
    Temat: Re: 10? Aspire One już oficjalnie
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> szukaj wiadomości tego autora

    CeBeR wrote:

    > Teraz kłócisz się z tym co sam napisałeś? Przypomnę: "Netbook powinien
    > spokojnie dzialac przy chlodzeniu pasywnym co przy obecnych
    > komponentach od Inela *nie jest mozliwe*".

    Właśnie, napisalem >>>spokojnie działać przy chlodzeniu pasywnym<<< skoro
    tylko Dell zastosował chłodzenie pasywne to nie mozna tego nazwać
    gdzie chłodzenie pasywne jest stosowane powszechnie, a nie jest pojedyńczym
    wypadkiem.

    > Okazało się, że jednak
    > jest możliwe, a wyjątkowość Della jest tylko dowodem na zlekceważenie
    > problemu hałasu przez pozostałych producentów netbooków - popatrz
    > tylko na tą blaszkę - "radiator" MSI Winda. Skoro pasywne chłodzenie
    > zmieściło się w Dellu zmieściłoby się i w innych netbookach - w końcu
    > nie są od niego mniejsze. Trudno też w pasywnym chłodzeniu doszukiwać
    > się źródła wyższej ceny Della - na pewno jest trochę droższe niż
    > tradycyjny radiatorek z wiatraczkiem, ale nie jest to różnica mogąca
    > zaważyć na końcowej cenie netbooka.

    Jak widać z praktyki ten zestaw emituje za duzo ciepla, aby chlodzenie
    pasywne weszło "pod strzechy". Dlatego mi. czekam na następce tego
    niespecjalnie udanego chipsetu.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj