  • Data: 2014-12-14 15:26:44
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 grudnia 2014 15:00:07 UTC+1 użytkownik Alf/red/ napisał:

    > Zgadzam się, samo zdarzenie nie jest jednoznaczne. Ale protestuję
    > przeciw mapowaniu go na akcję społeczną skierowaną raczej do wszystkich
    > kierowców przez cały dzień. Ba, od radiowozu na sygnałach raczej nie
    > będę oczekiwał, żeby jechał zachowawczo. Więcej: dopóki nie ma u nas
    > zjawiska prowadzącego do "niebieskich wiaderek" to uważam, że
    > uprzywilejowane są uprzywilejowane za mało.
    >
    > --
    > Alf/red/

    A ja bym oczekiwał że będzie jechał zachowawczo. Wtedy na pewno dojedzie.
    Uprzywilejowany może wjechać na czerwonym świetle, może wjechać w jednokierunkową pod
    prąd. Nie musi zapierdalać dwa razy szybciej. Za przeproszeniem koguty nie dają mu
    żadnych dodatkowych praw, to prośba i informacja dla innych uczestników ruchu żeby
    pozwolono mu bezpiecznie przejechać.